Y Yannick20 Post best veel 22 nov 2010 #1 Hallo Ik wilde mijn ventilator roosters eraf nemen omdat mijn rolletje er niet meer in zit,, die ligt erachter. Echter kreeg ik het niet .. Hoe krijg ik die eruit ?? Groeten Yannick
Hallo Ik wilde mijn ventilator roosters eraf nemen omdat mijn rolletje er niet meer in zit,, die ligt erachter. Echter kreeg ik het niet .. Hoe krijg ik die eruit ?? Groeten Yannick
D Dominic Loopt hier de deur plat 22 nov 2010 #2 hard trekken.. of je moet ze eerst helemaal naar beneden doen.. (zover naar beneden dat ze klik zeggen en er een opening ontstaat)
hard trekken.. of je moet ze eerst helemaal naar beneden doen.. (zover naar beneden dat ze klik zeggen en er een opening ontstaat)
D Dominic Loopt hier de deur plat 22 nov 2010 #3 hard trekken.. of je moet ze eerst helemaal naar beneden doen.. (zover naar beneden dat ze klik zeggen en er een opening ontstaat)
hard trekken.. of je moet ze eerst helemaal naar beneden doen.. (zover naar beneden dat ze klik zeggen en er een opening ontstaat)