A arjontje Forumbewoner 7 aug 2013 #21 @greg wrote:Ik heb het al eens eerder vermeld Roestbakken zijn het :thumb Ik zeg altijd ik weet nu dat ik een echte opel rijd :jerry
@greg wrote:Ik heb het al eens eerder vermeld Roestbakken zijn het :thumb Ik zeg altijd ik weet nu dat ik een echte opel rijd :jerry
R remutr Loopt hier de deur plat 7 aug 2013 #22 Greg, Snel die Omega kopen! Hoef je niet meer onder je auto te liggen. En ach als een beetje roest het enige is waar we over klagen, rijden we toch met goede auto's rond.
Greg, Snel die Omega kopen! Hoef je niet meer onder je auto te liggen. En ach als een beetje roest het enige is waar we over klagen, rijden we toch met goede auto's rond.
G greg Post best veel 7 aug 2013 #23 @remutr wrote:Greg, Snel die Omega kopen! Hoef je niet meer onder je auto te liggen. En ach als een beetje roest het enige is waar we over klagen, rijden we toch met goede auto's rond. Haha.....ik zei al dat ik ook op die foto`s roest langs de wielkasten zag zitten . Misschien dat ik toch nog ff ga kijken gewoon uit nieuwsgierigheid.... Dus het maakt denk ik niet uit wat je voor opeltje je hebt, je zal er altijd mee verbonden zijn (aan de roest dan hé haha..)
@remutr wrote:Greg, Snel die Omega kopen! Hoef je niet meer onder je auto te liggen. En ach als een beetje roest het enige is waar we over klagen, rijden we toch met goede auto's rond. Haha.....ik zei al dat ik ook op die foto`s roest langs de wielkasten zag zitten . Misschien dat ik toch nog ff ga kijken gewoon uit nieuwsgierigheid.... Dus het maakt denk ik niet uit wat je voor opeltje je hebt, je zal er altijd mee verbonden zijn (aan de roest dan hé haha..)
R remutr Loopt hier de deur plat 7 aug 2013 #24 Als je genoeg terug krijgt voor de Vectra, zou je die roest aan de wielkasten nog kunnen laten repareren. En de vraagprijs is niet de verkoopprijs he! Ik zou de achterwiel aandrijver kiezen. Rij zelf ook liever in de omega van pa dan in de vectra
Als je genoeg terug krijgt voor de Vectra, zou je die roest aan de wielkasten nog kunnen laten repareren. En de vraagprijs is niet de verkoopprijs he! Ik zou de achterwiel aandrijver kiezen. Rij zelf ook liever in de omega van pa dan in de vectra