[quote quote=18420162]Zeg Jopsa , hou eens op met reacties over Quandor. Ga samen met Quandor een biertje drinken, geef elkaar een hand en ga verder met de leuke dingen in het leven en gebruik dit forum alleen waar het bedoelt voor is.</p>[/quote
Ik begrijp je Jan. En ik ben verbaasd dat er nu pas iemand op mij reageert wegens mijn aanhoudend "gezaag". Misschien gaat nu wat beter op dit heerschap gelet worden en op zijn arrogante en irritante posts... Dan kan je HEM even de les spellen.
Je had eigenlijk beter vroeger opmerkingen gegeven naar de juiste persoon toe. Nu moeilijk natuurlijk daar deze vrolijke held zijn posts wijzigt achteraf..........
Ik drink echter geen bier en dan met zo een persoon al zeker niet. Hij bestempelde me reeds als leugenachtig wanneer ik alle gebreken bij mijn wagen opsom. En dat is een hele lijst. Mag je dan geïrriteerd geraken ?
Dit gezegd zijnde :cheers:
Ik was niet de eerste bij wie deze jongen mekkert en het beter weet maar wel de enige die uiteindelijk op zijn gezever antwoord. Kijk er maar vele posts op na......... '(als hij zijn antwoorden al niet veranderde.)
Volgens mij aandeelhouder of medewerker bij OPEL PSA
Bij deze rond ik hier met plezier af Jan.