Motor moet ook op kenteken staan, anders word je in een andere klasse ingedeeld? Maar niet om het een of ander, DHRA controleerd altijd zo goed op regels enz. Ik kan heel wat voorvallen van 2009 noemen waar ze door middel van vriendjespolitiek/mensen kennen toch hele grove fouten maken.
Bijvoorbeeld, op zandvoort met 1 of ander aparte sportauto MET passagier sprinten,nota bene een KIND. Als ik dan uitstap om verhaal te halen word er geantwoord met ja maar hij rijd niet zo hard... Ik heb nog nooit zo'n slap excuus gehoord.
In de Line-up staan en dan mensen die over het gras voor mogen, reden onduidelijk??
Auto's keuren, dan een evenement later komen en een auto afkeuren op iets wat bij de vorige keuring exact hetzelfde zat. Een auto keuren en als hij word goedgekeurd halverwege de sprint gaan ouwehoeren of je wielen wel of niet aanlopen.
En dan wat me nog bijstaat over de keer op zandvoort dat het met bakken uit de hemel kwam en zeer onverantwoord was om te gaan rijden. Rijders gingen verhaal halen en wouden hun geld terug maar iedereen moest nog maar even wachten. De oplossing, rijden in de stromende regen, zonder boom, zonder start, zonder finish, zonder tijdwaarneming. En iemand die NAAST je auto gaat staan om te starten handjes omhoog en naar beneden. Ik weet wel een illegale manier hoe dat 10x beter gaat. Gelukkig is bitburg er ook nog...