D dr_antrax Komt hier geregeld 7 jul 2010 #1 wie o wie heeft er 1 voor mij liggen die in goede staat is. of weet waar ik goedkoop 1 kan krijgen nieuw of gebruikt
wie o wie heeft er 1 voor mij liggen die in goede staat is. of weet waar ik goedkoop 1 kan krijgen nieuw of gebruikt
D Dolmans Post best veel 7 jul 2010 #4 origineel gepost door Emiel-Manta ompk :thumbup yep, bij Ronald kun je gereviseerde krijgen. Heb ik pas nog gedaan. Als je je oude inlevert, krijg je daar geld voor terug.
origineel gepost door Emiel-Manta ompk :thumbup yep, bij Ronald kun je gereviseerde krijgen. Heb ik pas nog gedaan. Als je je oude inlevert, krijg je daar geld voor terug.
T The_Undertaker Loopt hier de deur plat 8 jul 2010 #5 Heb d'r voor een jaar of anderhalf/2 geleden een nieuw besteld, koste me, zonder inruil om en nabij de 120 euro.
Heb d'r voor een jaar of anderhalf/2 geleden een nieuw besteld, koste me, zonder inruil om en nabij de 120 euro.
D dr_antrax Komt hier geregeld 9 jul 2010 #6 ben inmiddels voorzien alvast bedankt voor jullie reacties