B Bokke Lid 30 aug 2010 #1 Ik ben op zoek naar een portierslot (cylinder) voor mij Ascona B uit '77, wie kan me daar aan helpen of weet waar ik die kan krijgen? m.vr.gr. Wim
Ik ben op zoek naar een portierslot (cylinder) voor mij Ascona B uit '77, wie kan me daar aan helpen of weet waar ik die kan krijgen? m.vr.gr. Wim
G Ghanz Forumbewoner 1 sep 2010 #2 de cilinder met sleutel ??? of enkel de cilinder en pas je de bezetting aan ?
M Manta 24V Loopt hier de deur plat 5 sep 2010 #3 Heb nog nieuwe slotcilinders liggen met sleutel. Post een s een foto dan kunnen we kijken of het gelijke zijn.
Heb nog nieuwe slotcilinders liggen met sleutel. Post een s een foto dan kunnen we kijken of het gelijke zijn.
B Bokke Lid 5 sep 2010 #5 Hallo, ziet er goed uit, bedankt alvast..ik ga kijken of ik een foto kan doorsturen
B Bokke Lid 5 sep 2010 #6 origineel gepost door Ghanz de cilinder met sleutel ??? of enkel de cilinder en pas je de bezetting aan ?
origineel gepost door Ghanz de cilinder met sleutel ??? of enkel de cilinder en pas je de bezetting aan ?
B Bokke Lid 5 sep 2010 #7 Hallo, bedankt voor je reactie..ik zie 't nu pas weer,..het gaat inderdaad alleen om de cylinder gr Wim
Hallo, bedankt voor je reactie..ik zie 't nu pas weer,..het gaat inderdaad alleen om de cylinder gr Wim
B Bokke Lid 5 sep 2010 #8 Hallo Ghanz, heb me vergist, het gaat om 't complete slot met sleutel! gr Wim