O opelremco Komt hier geregeld 24 nov 2012 #5 Ze mogen wel oppassen dat ie niet gejat word vanwege de koperen kogelhulzen. :jerry
J joop1970 Hoort bij de inboedel 24 nov 2012 #6 Hmm, ik zou dat ding jatten om hier in de tuin te zetten, als luchtafweergeschut. Altijd al willen hebben.
Hmm, ik zou dat ding jatten om hier in de tuin te zetten, als luchtafweergeschut. Altijd al willen hebben.
O opelremco Komt hier geregeld 24 nov 2012 #7 @joop1970 wrote:Hmm, ik zou dat ding jatten om hier in de tuin te zetten, als luchtafweergeschut. Altijd al willen hebben. Ja,idd.Geen gek idee.Maar dan gebruik ik hem tegen die kutkatten van de buurt die mn gras lopen vol te schijten.
@joop1970 wrote:Hmm, ik zou dat ding jatten om hier in de tuin te zetten, als luchtafweergeschut. Altijd al willen hebben. Ja,idd.Geen gek idee.Maar dan gebruik ik hem tegen die kutkatten van de buurt die mn gras lopen vol te schijten.
J joop1970 Hoort bij de inboedel 24 nov 2012 #8 Oei, dat lijkt me ook een nuttig doel! Ik jat er gewoon 2. Iemand zin om een volautomatisch richtsysteem te ontwikkelen?
Oei, dat lijkt me ook een nuttig doel! Ik jat er gewoon 2. Iemand zin om een volautomatisch richtsysteem te ontwikkelen?