A astragls Lid 30 jul 2011 #22 Conclusie is dus dat er gewoon zo'n plaat op kan. Syl-astra hoeveel moet je voor zo'n plaat hebben? Of zou een sloperij in de buurt goedkoper zijn i.v.m verzendkosten :lol:
Conclusie is dus dat er gewoon zo'n plaat op kan. Syl-astra hoeveel moet je voor zo'n plaat hebben? Of zou een sloperij in de buurt goedkoper zijn i.v.m verzendkosten :lol:
A astragls Lid 30 jul 2011 #23 Conclusie is dus dat er gewoon zo'n plaat op kan. Syl-astra hoeveel moet je voor zo'n plaat hebben? Of zou een sloperij in de buurt goedkoper zijn i.v.m verzendkosten :lol:
Conclusie is dus dat er gewoon zo'n plaat op kan. Syl-astra hoeveel moet je voor zo'n plaat hebben? Of zou een sloperij in de buurt goedkoper zijn i.v.m verzendkosten :lol:
S syl-astra Komt hier geregeld 30 jul 2011 #24 kijk dit is een afbeelding van het slot op de achter klep daar zie je de 2 moeren die je los moet draaien bij type 95 om de plaat er heel af te kunnen krijgen
kijk dit is een afbeelding van het slot op de achter klep daar zie je de 2 moeren die je los moet draaien bij type 95 om de plaat er heel af te kunnen krijgen
S syl-astra Komt hier geregeld 30 jul 2011 #25 kijk dit is een afbeelding van het slot op de achter klep daar zie je de 2 moeren die je los moet draaien bij type 95 om de plaat er heel af te kunnen krijgen
kijk dit is een afbeelding van het slot op de achter klep daar zie je de 2 moeren die je los moet draaien bij type 95 om de plaat er heel af te kunnen krijgen
K KadAstra-EF Forumbewoner 30 jul 2011 #26 Als jullie zeggen dat hij ook op mijn auto kan dan wil ik hem er ook op hebben !!!! Rik
K KadAstra-EF Forumbewoner 30 jul 2011 #27 Als jullie zeggen dat hij ook op mijn auto kan dan wil ik hem er ook op hebben !!!! Rik
K KadAstra-EF Forumbewoner 30 jul 2011 #28 Maar eh, het sleutelgat is toch kleiner bij de F2 dan bij de F1 ? Ik vraag dit omdat ik er ook mee bezig ben geweest maar afgekapt vanwege dat sleutelgat van de achterklep. Dat kon nooit goed gaan was mijn conclusie. Rik
Maar eh, het sleutelgat is toch kleiner bij de F2 dan bij de F1 ? Ik vraag dit omdat ik er ook mee bezig ben geweest maar afgekapt vanwege dat sleutelgat van de achterklep. Dat kon nooit goed gaan was mijn conclusie. Rik
S syl-astra Komt hier geregeld 30 jul 2011 #29 als je die plaat hebt dan zit er om je slot een soort rond afdek plaatje die vult de ruimte tussen je slot en je plaat op
als je die plaat hebt dan zit er om je slot een soort rond afdek plaatje die vult de ruimte tussen je slot en je plaat op
K KadAstra-EF Forumbewoner 30 jul 2011 #30 Maar eh, het sleutelgat is toch kleiner bij de F2 dan bij de F1 ? Ik vraag dit omdat ik er ook mee bezig ben geweest maar afgekapt vanwege dat sleutelgat van de achterklep. Dat kon nooit goed gaan was mijn conclusie. Rik
Maar eh, het sleutelgat is toch kleiner bij de F2 dan bij de F1 ? Ik vraag dit omdat ik er ook mee bezig ben geweest maar afgekapt vanwege dat sleutelgat van de achterklep. Dat kon nooit goed gaan was mijn conclusie. Rik
S syl-astra Komt hier geregeld 30 jul 2011 #32 als je die plaat hebt dan zit er om je slot een soort rond afdek plaatje die vult de ruimte tussen je slot en je plaat op
als je die plaat hebt dan zit er om je slot een soort rond afdek plaatje die vult de ruimte tussen je slot en je plaat op
S syl-astra Komt hier geregeld 31 jul 2011 #33 @astragls wrote:syl astra ik heb je pm gestuurd over de kofferklepplaat :thumb pm terug
T trashmetal Forumbewoner 2 aug 2011 #35 binnenkort weer eens naar de speelgoedwinkel, uhhh sloperij Gr. Mario
S syl-astra Komt hier geregeld 31 jul 2011 #36 @astragls wrote:syl astra ik heb je pm gestuurd over de kofferklepplaat :thumb pm terug
T trashmetal Forumbewoner 2 aug 2011 #37 binnenkort weer eens naar de speelgoedwinkel, uhhh sloperij Gr. Mario