Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
2) meten hoeveel ruimte je over hebt tussen wiel-spatbord en wiel-veerpoot of eventuele andere knelpunten
3) uitrekenen hoeveel de nieuwe velg anders is ten opzichte van de oude en of hij dan gaat raken.
Er vanuit gaande dat je nog op originele wielen staat, gaat de nieuwe velg alleen maar 14mm verder naar binnen. De rest van de maten lijken mij vrij overeenkomend met standaard.
Dus als je 14mm achter je wielen vrij hebt, zou dat moeten gaan.
Ik heb een vectra b2 onyx , ik geloof dat orgineel et49 is heb nu 18inch eronder met et35 wat gewoon past zonder dat de banden aanschaven , bandenmaat die ik heb : 225-45-18.
@Lieuwe-Vectra wrote:Ik heb een vectra b2 onyx , ik geloof dat orgineel et49 is heb nu 18inch eronder met et35 wat gewoon past zonder dat de banden aanschaven , bandenmaat die ik heb : 225-45-18.
Gr.hij heeft een vectra c dus het vergelijk gaat niet op.
@arjontje wrote:@Lieuwe-Vectra wrote:Ik heb een vectra b2 onyx , ik geloof dat orgineel et49 is heb nu 18inch eronder met et35 wat gewoon past zonder dat de banden aanschaven , bandenmaat die ik heb : 225-45-18.
En dan komt bij vectra b ook heb je een v6 of niet. Is hij verlaagd
@teungts wrote:@arjontje wrote:@Lieuwe-Vectra wrote:Ik heb een vectra b2 onyx , ik geloof dat orgineel et49 is heb nu 18inch eronder met et35 wat gewoon past zonder dat de banden aanschaven , bandenmaat die ik heb : 225-45-18.
@Lieuwe-Vectra wrote:@teungts wrote:@arjontje wrote:@Lieuwe-Vectra wrote:Ik heb een vectra b2 onyx , ik geloof dat orgineel et49 is heb nu 18inch eronder met et35 wat gewoon past zonder dat de banden aanschaven , bandenmaat die ik heb : 225-45-18.