F FranJo Lid 10 dec 2020 #1 Heeft iemand kennis welke orginele DAB module je nodig heeft om in te bouwen. En moet je deze ook nog ergens activeren. Ik heb een insignia uit december 2013 model 2014
Heeft iemand kennis welke orginele DAB module je nodig heeft om in te bouwen. En moet je deze ook nog ergens activeren. Ik heb een insignia uit december 2013 model 2014
H Haasje17 Forumbewoner 11 dec 2020 #2 Is een losse module in de auto, die ingeleerd moet worden op de radio. Let op! niet alle radio's ondersteunen deze module.
Is een losse module in de auto, die ingeleerd moet worden op de radio. Let op! niet alle radio's ondersteunen deze module.
F FranJo Lid 11 dec 2020 #3 Oke bedankt dus je moet altijd naar de dealer als je er een van de sloop haalt
H Haasje17 Forumbewoner 12 dec 2020 #4 Als je er een van de sloop haalt en die is niet afgemeld is die zelfs waardeloos. Want dan krijg je m niet aangemeld.
Als je er een van de sloop haalt en die is niet afgemeld is die zelfs waardeloos. Want dan krijg je m niet aangemeld.
F FranJo Lid 12 dec 2020 #5 Zou je het aanmelden zelf kunnen doen met opcom. En hoe kan ik erachter komen welk artikelnummer je moet hebben
Zou je het aanmelden zelf kunnen doen met opcom. En hoe kan ik erachter komen welk artikelnummer je moet hebben