G GS2.6 Komt hier geregeld 8 sep 2011 #1 De dynamo van mijn 1.2sc laadt niet meer bij. Ik was te snel met mijn conclusie, omdat ik de auto z.s.m. weer nodig had.
De dynamo van mijn 1.2sc laadt niet meer bij. Ik was te snel met mijn conclusie, omdat ik de auto z.s.m. weer nodig had.
wim-v6 Forumbewoner 8 sep 2011 #2 ontsteking???? die zit geheel aan de andere kant. als de ophangpunten gelijk zijn kan je ze nog uitwisselen ook..... Willem
ontsteking???? die zit geheel aan de andere kant. als de ophangpunten gelijk zijn kan je ze nog uitwisselen ook..... Willem
wim-v6 Forumbewoner 8 sep 2011 #3 ontsteking???? die zit geheel aan de andere kant. als de ophangpunten gelijk zijn kan je ze nog uitwisselen ook..... Willem
ontsteking???? die zit geheel aan de andere kant. als de ophangpunten gelijk zijn kan je ze nog uitwisselen ook..... Willem
G GS2.6 Komt hier geregeld 8 sep 2011 #4 Willem, ik was te snel, zonde. Kwam omdat ik dacht dat ik de auto niet op tijd klaar zou hebben.
G GS2.6 Komt hier geregeld 8 sep 2011 #5 Willem, ik was te snel, zonde. Kwam omdat ik dacht dat ik de auto niet op tijd klaar zou hebben.