O opelmantagek Post best veel 29 dec 2009 #1 Ik zag net ergens dat @Opelkees weer een manta heeft gekocht :thumbup Dus kom maar op met de :kewlpics en laat ons niet langer in spanning @Opelkees
Ik zag net ergens dat @Opelkees weer een manta heeft gekocht :thumbup Dus kom maar op met de :kewlpics en laat ons niet langer in spanning @Opelkees
M manta19sr Komt hier geregeld 29 dec 2009 #2 werdt gvd ook eens tijd he,zeker weer tijd voor de videoavond
P Pastra Loopt hier de deur plat 29 dec 2009 #4 Nope, en ik weet wat het geworden is:angel:angel Verder: geen commentaar:jerry Kees mag het mooi zelf gaan vertellen-> ben trots op je haha
Nope, en ik weet wat het geworden is:angel:angel Verder: geen commentaar:jerry Kees mag het mooi zelf gaan vertellen-> ben trots op je haha
V voederbiet Loopt hier de deur plat 29 dec 2009 #6 zie je nou wel, ze kunne gewoon niet zonder manta, als eerst ghanzie weer, toen mantadevil en nou zelfs kees weer! virus, virus?? welneet joh helemaal niet:jerry Suc6 met de manta kees!!:wors
zie je nou wel, ze kunne gewoon niet zonder manta, als eerst ghanzie weer, toen mantadevil en nou zelfs kees weer! virus, virus?? welneet joh helemaal niet:jerry Suc6 met de manta kees!!:wors
O Opelkees Hoort bij de inboedel 29 dec 2009 #7 manta manta?? waar hebben jullie t over dan morgen meer info
G Ghanz Forumbewoner 29 dec 2009 #9 :O opelkees is weer MANTAKEES gefeliciteerd met deze wijze beslissing
K kadettsr Komt hier geregeld 29 dec 2009 #10 Ben heel benieuwd Kees......:thumbup In ieder geval goede zaak dat je weer aan de manta bent Nu ik nog:angel
Ben heel benieuwd Kees......:thumbup In ieder geval goede zaak dat je weer aan de manta bent Nu ik nog:angel
M manta19sr Komt hier geregeld 29 dec 2009 #13 denk dat iki voor nix zit te w88 kijk morgen vroeg wel of kees wakker is.
F fredericki200 Komt hier geregeld 29 dec 2009 #15 en kees en 12 uur geweest weet ook al wat maar verder keine:vertag
O opelclanermelo Komt weleens kijken 29 dec 2009 #17 jah hij laat ons wel in spanning wat moest hij van jou dan Frederick?
K Kermitkiller Hoort bij de inboedel 30 dec 2009 #19 goh wat zijn we allemaal nieuwsgierig:jerry:jerry:jerry:jerry