O Opelkees Hoort bij de inboedel 18 apr 2009 #1 ik rij alweer een heel poosje in een Astra G rond maar heb m hier nog nooit laten zien. nou bij deze: het is een 1.6 16V Njoy van 2003 hele fijne auto om mee te rijden heel wat anders als de Manta dat wel soms mis ik m nog
ik rij alweer een heel poosje in een Astra G rond maar heb m hier nog nooit laten zien. nou bij deze: het is een 1.6 16V Njoy van 2003 hele fijne auto om mee te rijden heel wat anders als de Manta dat wel soms mis ik m nog
O Opelkees Hoort bij de inboedel 18 apr 2009 #2 dankje Corres:wors hij bevalt ook prima t zijn wel grote deuren in zo'n 3deurs haha
J Juffer1 Hoort bij de inboedel 18 apr 2009 #3 Die heb ik vandaag eerder gezien Nette Astra Kees ! Super kleurtje en een mooie uitvoering (Y) Gr. Arjan PS : Wij hebben de spons en emmer al opgeruimd voor je
Die heb ik vandaag eerder gezien Nette Astra Kees ! Super kleurtje en een mooie uitvoering (Y) Gr. Arjan PS : Wij hebben de spons en emmer al opgeruimd voor je
Nick-GSI Hoort bij de inboedel 18 apr 2009 #4 Mooie wagen collega. de mijne glimt ook weer dankzij arjan
M marcelboukes Komt weleens kijken 19 apr 2009 #7 mooie astra! allen je type aanduding er effe afpuiteren:thumbup gr marcel
T turbootje Loopt hier de deur plat 19 apr 2009 #8 tsja, je bent en blijft een manta rijder kees , maar leuke astra maar is een tussenfase jou kennende !!
tsja, je bent en blijft een manta rijder kees , maar leuke astra maar is een tussenfase jou kennende !!
X xladage Loopt hier de deur plat 19 apr 2009 #9 Blijft toch mooi. Vooral de kleur vind er errrrg mooi
O Opelkees Hoort bij de inboedel 19 apr 2009 #10 origineel gepost door Baas J. Even meegespoten deurstrips scoren! inderdaad en 17" irmscher sportstars:wors
origineel gepost door Baas J. Even meegespoten deurstrips scoren! inderdaad en 17" irmscher sportstars:wors
O Opelkees Hoort bij de inboedel 19 apr 2009 #11 origineel gepost door Juffer1 Die heb ik vandaag eerder gezien Nette Astra Kees ! Super kleurtje en een mooie uitvoering (Y) Gr. Arjan PS : Wij hebben de spons en emmer al opgeruimd voor je mag ook wel voor die gratis ruimte en water en koffie wat jullie bij onze werkplaats halen
origineel gepost door Juffer1 Die heb ik vandaag eerder gezien Nette Astra Kees ! Super kleurtje en een mooie uitvoering (Y) Gr. Arjan PS : Wij hebben de spons en emmer al opgeruimd voor je mag ook wel voor die gratis ruimte en water en koffie wat jullie bij onze werkplaats halen
O Opelkees Hoort bij de inboedel 30 mei 2009 #14 inmiddels is er t een en ander veranderd aan de astra: letters van achterkant af sport edition2 velgen mistlampen voor dat ziet er zo uit::kewlpics mooi plaatje dacht ik zo
inmiddels is er t een en ander veranderd aan de astra: letters van achterkant af sport edition2 velgen mistlampen voor dat ziet er zo uit::kewlpics mooi plaatje dacht ik zo
J Juffer1 Hoort bij de inboedel 30 mei 2009 #16 :thumbup Toppie Kees, erg netjes :thumbup Je N-Joy velgen al verkocht ? Gr. Arjan
B black_gsi Komt weleens kijken 31 mei 2009 #19 ziet er netjes uit alleen een beetje verlagen personen achter jou kunnen je achterveren nog zien hahhaha gekkigheid maar mooi auto :thumbup vooral je kleur :wub !
ziet er netjes uit alleen een beetje verlagen personen achter jou kunnen je achterveren nog zien hahhaha gekkigheid maar mooi auto :thumbup vooral je kleur :wub !
D Dolby Hoort bij de inboedel 13 jun 2009 #20 Hele mooi astra G met leuke velgen en mistlmapen erop. :thumbup