D DEEF Komt hier geregeld 23 mei 2010 #1 vandaag op de kermis in blerick gespot: een opel polo type 6n :jerry
D DEEF Komt hier geregeld 23 mei 2010 #4 :jerry:jerry:jerry:jerry:jerry en nog eens :jerry dat is'm :wors
N nova.... Forumbewoner 23 mei 2010 #5 zo is er ook een foto van een grijze golf2 met een 16v blok en over die plaat ik zou de vent van die kraam aanspreken!!!:swear
zo is er ook een foto van een grijze golf2 met een 16v blok en over die plaat ik zou de vent van die kraam aanspreken!!!:swear
M MantasticB1 Komt hier geregeld 23 mei 2010 #7 misschien heeftie ook nog een plaat van een dacia X5?:hmmz
D dabok Komt hier geregeld 27 mei 2010 #9 Dit is toch duidelijk een Golf type I ! origineel gepost door Astraman :jerry:jerry:jerry:jerry
A Astraman Hoort bij de inboedel 27 mei 2010 #12 Mja, Polo, golf, beide sporten waar ik niks aan vind...ging om 't idee, een vw met opel blok, heb eigenlijk niet eens goed gekeken.
Mja, Polo, golf, beide sporten waar ik niks aan vind...ging om 't idee, een vw met opel blok, heb eigenlijk niet eens goed gekeken.
D djz Komt weleens kijken 30 mei 2010 #14 waar het hart vol van is he,ze nemen niet voor niets zoon goede motorblok toch
A Astraman Hoort bij de inboedel 3 jun 2010 #15 origineel gepost door Robbie1974 Hier een Ascona B met lampen van een polo? uke:cry Ik had dat anders gedaan als je dan ronde lampen in je ascona wilt. Is nog beetje historisch verantwoord.
origineel gepost door Robbie1974 Hier een Ascona B met lampen van een polo? uke:cry Ik had dat anders gedaan als je dan ronde lampen in je ascona wilt. Is nog beetje historisch verantwoord.