In antwoord op zonde de schredder in !!!
wij hebben hier een Astra staition 1989 90.000km was heel mooi ding donker blauw metalic,,nu is daar naast een auto uitgebrand en is de astra ook het haasje 3 delen opnieuw spuiten wat plastic zooi 2200€ ex btw auto los kan dus de schredder in .zo werk het wel tegen woordig,,o deze knap ik zelf op omdat de lak niet stuk is neemt de eigenaar het voor mooi .met dank aan de veroorzaker .
neem nou de tijd is en kijk op marktplaats en speurder nou is alleen bij de F jes
en staat een 94 er met alles er op en aan en NAP te koop voor 1200 € vraagprijs en let op is een goede kleur zilver is helemaal nieuw 4 nieuwe banden en natrekbaar 30.000km en zo staan er als je selecteerd op een max aan km,s ik kijk alles onderde 150.ooo dan koop je voor 1000€ heel leuke mooie wagentjes ,met nieuwe Apk
doe je er 1000€ bij kan je al best kiezen uit astra g hoor
en dat staat echt niet allemaal langs de straat ook de handel heeft tussen de 750€ en de 2250€ heel mooie Opel Astra,s staan is ook wat je wil en zoekt .
ik denk dat er in zo,n zoek actie minder tijd en geld gaat zitten als zo,n gaten pakhuis op te knappen,,voor mogelijk wil je het goed doen veel geld .
maar het is zo het is wat wil en verwacht je de ene zegt gaten dicht beetje bij werken en ik rij weer een jaar de ander steld daar andere eisen en of normen aan