G GRSBK Post best veel 29 apr 2011 #1 Heb nu mn nieuwe vivaro van de baas standaard tomtom inzitten ( af Fabriek) mijn vraag: weet er iemand hoe je dit scherm uit kunt zetten tijdens de rit ????
Heb nu mn nieuwe vivaro van de baas standaard tomtom inzitten ( af Fabriek) mijn vraag: weet er iemand hoe je dit scherm uit kunt zetten tijdens de rit ????
J Jerremy Hoort bij de inboedel 1 mei 2011 #3 Ja daar heb je wat aan denk. Hoe zet je 'm daarna weer aan ?
G GRSBK Post best veel 1 mei 2011 #4 @stillekracht wrote:bak steen ?? :lol: :lol: :lol: he jonge zo behandel je een opel toch niet :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
@stillekracht wrote:bak steen ?? :lol: :lol: :lol: he jonge zo behandel je een opel toch niet :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
J Jerremy Hoort bij de inboedel 1 mei 2011 #6 Ja daar heb je wat aan denk. Hoe zet je 'm daarna weer aan ?
G GRSBK Post best veel 1 mei 2011 #7 de tomtom is gecombineerd met een standaard opel radio. denk zelf als ik de tomtom uitschakel de radio ook uitschakel
de tomtom is gecombineerd met een standaard opel radio. denk zelf als ik de tomtom uitschakel de radio ook uitschakel
G GRSBK Post best veel 1 mei 2011 #8 @stillekracht wrote:bak steen ?? :lol: :lol: :lol: he jonge zo behandel je een opel toch niet :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
@stillekracht wrote:bak steen ?? :lol: :lol: :lol: he jonge zo behandel je een opel toch niet :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
S stillekracht Komt hier geregeld 1 mei 2011 #9 @Jerremy wrote:Ja daar heb je wat aan denk. Hoe zet je 'm daarna weer aan ? mmmmm...... uuuuuh..... Tja..... ik denk duct tape !? Eigenlijk op z'n Frans zeg maar....
@Jerremy wrote:Ja daar heb je wat aan denk. Hoe zet je 'm daarna weer aan ? mmmmm...... uuuuuh..... Tja..... ik denk duct tape !? Eigenlijk op z'n Frans zeg maar....
G GRSBK Post best veel 1 mei 2011 #10 de tomtom is gecombineerd met een standaard opel radio. denk zelf als ik de tomtom uitschakel de radio ook uitschakel
de tomtom is gecombineerd met een standaard opel radio. denk zelf als ik de tomtom uitschakel de radio ook uitschakel
S stillekracht Komt hier geregeld 1 mei 2011 #11 @GRSBK wrote:@stillekracht wrote:bak steen ?? :lol: :lol: :lol: he jonge zo behandel je een opel toch niet :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: 't probleem met die nieuwe Vivaro is dat het NOG meer Renault is dan Opel !! dus feitelijk sloop je een Trafic... Kan je niet het display veranderen naar BC, dan ben je de TOM TOM ook kwijt !
@GRSBK wrote:@stillekracht wrote:bak steen ?? :lol: :lol: :lol: he jonge zo behandel je een opel toch niet :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: 't probleem met die nieuwe Vivaro is dat het NOG meer Renault is dan Opel !! dus feitelijk sloop je een Trafic... Kan je niet het display veranderen naar BC, dan ben je de TOM TOM ook kwijt !
S stillekracht Komt hier geregeld 1 mei 2011 #12 @Jerremy wrote:Ja daar heb je wat aan denk. Hoe zet je 'm daarna weer aan ? mmmmm...... uuuuuh..... Tja..... ik denk duct tape !? Eigenlijk op z'n Frans zeg maar....
@Jerremy wrote:Ja daar heb je wat aan denk. Hoe zet je 'm daarna weer aan ? mmmmm...... uuuuuh..... Tja..... ik denk duct tape !? Eigenlijk op z'n Frans zeg maar....
G GRSBK Post best veel 2 mei 2011 #13 dat is het probleem bij mijn zafira heb ik een knop BC in mn Vivaro van de baas niet
S stillekracht Komt hier geregeld 1 mei 2011 #14 @GRSBK wrote:@stillekracht wrote:bak steen ?? :lol: :lol: :lol: he jonge zo behandel je een opel toch niet :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: 't probleem met die nieuwe Vivaro is dat het NOG meer Renault is dan Opel !! dus feitelijk sloop je een Trafic... Kan je niet het display veranderen naar BC, dan ben je de TOM TOM ook kwijt !
@GRSBK wrote:@stillekracht wrote:bak steen ?? :lol: :lol: :lol: he jonge zo behandel je een opel toch niet :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: 't probleem met die nieuwe Vivaro is dat het NOG meer Renault is dan Opel !! dus feitelijk sloop je een Trafic... Kan je niet het display veranderen naar BC, dan ben je de TOM TOM ook kwijt !
G GRSBK Post best veel 2 mei 2011 #15 dat is het probleem bij mijn zafira heb ik een knop BC in mn Vivaro van de baas niet