J jali7476 Lid 31 dec 2015 #1 Bij toeval zo gezien door nazien van banden Als hier soort kap mist, hoe heet dat ding en waar te koop bv ?
Bij toeval zo gezien door nazien van banden Als hier soort kap mist, hoe heet dat ding en waar te koop bv ?
J jali7476 Lid 5 jan 2016 #2 Ahhh niemand hier die op deze foto ziet of dit zo hoort of dat er iets mist? :cry :angel Ps ik a-tecniachw vrouw en ook nog echt blond ook
Ahhh niemand hier die op deze foto ziet of dit zo hoort of dat er iets mist? :cry :angel Ps ik a-tecniachw vrouw en ook nog echt blond ook
H Haasje17 Forumbewoner 5 jan 2016 #3 Zover ik kan zien mist er niks. Je had er dan beter een foto van jezelf bij kunnen zetten had je meer reacties gehad.
Zover ik kan zien mist er niks. Je had er dan beter een foto van jezelf bij kunnen zetten had je meer reacties gehad.
J jali7476 Lid 5 jan 2016 #4 @jali7476 wrote:Ahhh niemand hier die op deze foto ziet of dit zo hoort of dat er iets mist? :cry :angel Ps ik a-tecniachw vrouw en ook nog echt blond ook Grapjas, kijk wel uit op internet, waar dan ook ! Misst hier echt geen bescherming dan zoals nu lijkt? :shock: Deel deze bus dus met buren en kies als kan wel voor veilig met ook leuke buren rn zwikje honden hier maar is niet heel "open" daar dan en wat als op de distri riem ook pekel , takjes, ijsklompjes omhoogschieten? Distri is overigens 7 maanden geleden vervangen.
@jali7476 wrote:Ahhh niemand hier die op deze foto ziet of dit zo hoort of dat er iets mist? :cry :angel Ps ik a-tecniachw vrouw en ook nog echt blond ook Grapjas, kijk wel uit op internet, waar dan ook ! Misst hier echt geen bescherming dan zoals nu lijkt? :shock: Deel deze bus dus met buren en kies als kan wel voor veilig met ook leuke buren rn zwikje honden hier maar is niet heel "open" daar dan en wat als op de distri riem ook pekel , takjes, ijsklompjes omhoogschieten? Distri is overigens 7 maanden geleden vervangen.
C combo c tour Post best veel 24 apr 2016 #5 Wat je hier ziet is de multiriem en niet de distributie riem. :jerry De multieriemdrijft de dynamo en je airco pomp aan. :afro Zo te zien hoord dat zo. :thumb
Wat je hier ziet is de multiriem en niet de distributie riem. :jerry De multieriemdrijft de dynamo en je airco pomp aan. :afro Zo te zien hoord dat zo. :thumb
J jali7476 Lid 24 apr 2016 #6 :thumb Dankjewel, nu geen twijfels meer Hopelijk mogen leken/nitwits van Opels/auto's hier ook nog 'wijzer' worden? :thumbup :wub king:
:thumb Dankjewel, nu geen twijfels meer Hopelijk mogen leken/nitwits van Opels/auto's hier ook nog 'wijzer' worden? :thumbup :wub king: