B babyblue Komt hier geregeld 1 apr 2010 #1 Vandaag heb ik mijn nieuwe aanwinst gehaalt hij kostte wat maar dan heb je ook wat:thumbup
J jomanta Komt weleens kijken 1 apr 2010 #2 Heeeeeeel veel plezier met je manta :thumbup Zijn er nog plannen, of bouw je 'm alleen in elkaar en dan rijden? btw. mooi type hoor.
Heeeeeeel veel plezier met je manta :thumbup Zijn er nog plannen, of bouw je 'm alleen in elkaar en dan rijden? btw. mooi type hoor.
B brobbel1 Loopt hier de deur plat 1 apr 2010 #3 zo daar zit wel wat werk aan. heb je die klaar voor hoornsterzwaag. su6
J jomanta Komt weleens kijken 1 apr 2010 #6 origineel gepost door brobbel1 shit 1 april zeker. F*ck, ik denk dat ik vandaag maar van de forum's weg blijf want ik trap er zo in ....... :afro
origineel gepost door brobbel1 shit 1 april zeker. F*ck, ik denk dat ik vandaag maar van de forum's weg blijf want ik trap er zo in ....... :afro
B brobbel1 Loopt hier de deur plat 1 apr 2010 #7 ja ik ga vandaag ook 2 keer denken voordat ik weer wat zeg.
O OpelRoos Komt hier geregeld 1 apr 2010 #8 Hehehehe lol! 1 april grap mag ik hopen! Zoniet vééééééééééééééééééééel succes ermee!
B brobbel1 Loopt hier de deur plat 1 apr 2010 #12 gelukkig maar. ik heb hem hopelijk zaterdag. dan ga ik bij een andere kijken.
K Kermitkiller Hoort bij de inboedel 1 apr 2010 #13 leuke 1 april grap ik weet gelukkig wel beter :wors:wors:wors
M McLambo Hoort bij de inboedel 1 apr 2010 #14 origineel gepost door brobbel1 shit 1 april zeker. duurde precies 4 minuten voordat het kwartje viel :jerry
origineel gepost door brobbel1 shit 1 april zeker. duurde precies 4 minuten voordat het kwartje viel :jerry
B brobbel1 Loopt hier de deur plat 1 apr 2010 #15 origineel gepost door McLambo origineel gepost door brobbel1 shit 1 april zeker. duurde precies 4 minuten voordat het kwartje viel :jerry ja en dat op de vroege ochtend was net wakker :jerry:jerry
origineel gepost door McLambo origineel gepost door brobbel1 shit 1 april zeker. duurde precies 4 minuten voordat het kwartje viel :jerry ja en dat op de vroege ochtend was net wakker :jerry:jerry