Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
micvec`s vectra gts brembo schijven en blokken gemonteerd
hallo mensen/liefhebbers heb mijn velgen er inmiddels onder zitten en ben er tot nu toe zeer tevreden over al moeten er nog wel andere banden op en dan ook gelijk de remklauwen even een likje verf geven
hier even een foto update
en als ik zo de foto`s zie is het wel genoeg om hem alleen aan de voorkant te verlagen na mijn idee
Heb nieuwe banden besteld zodra die er op komen ook even de remklauwen verven
Ik ben zelf ook opzoek naar een Vectra, maar blijf me toch altijd verbazen hoe DIK die auto eruit komt te zien op andere sloffen. Eigenlijk zie je (vrijwel) nooit een Vectra die er op achter uit gaat haha.
Maar idd.... Alleen voor verlagen is genoeg denk ik.
Verder gewoon een dikke auto, en hoop er snel zelf ook 1 te hebben
:thumb :thumb Gewoon een goeie band qua prijsverhouding ,slijtage, een keer gebalanceerd bij montage,nog steeds trillings vrij ,+/- 5000 km er mee weg :thumb :thumb .
[/quote]
heb de banden er ook onder en netjes rustig rijden geen overlast van geluid en in de regen ook goed
weer is er een update geweest voor de vectra, dit maal was dat het vervangen van de banden van de 19 inch opc velgen en het verven van de remklauwen
met 1,5 uur had ik er nieuwe banden opzitten en (metalen ventielen (zelf gekocht) in de tijd dat hij de banden aan het vervangen was kon ik zelf mooi even met de remklauwen bezig met schoon maken en verven en alles met de kwast
Ben van plan om side skirts te bestellen bij gm tuningparts is er ook iemand hier die daar ervaring mee heeft gaat om de opc line side skirts ook zou ik graag willen weten hoe deze bevestigd moeten worden op de site van original car parts staat dat er een lijm/kit voor nodig is gr michel
Ben van plan om side skirts te bestellen bij gm tuningparts is er ook iemand hier die daar ervaring mee heeft gaat om de opc line side skirts ook zou ik graag willen weten hoe deze bevestigd moeten worden op de site van original car parts staat dat er een lijm/kit voor nodig is gr michel
Opc line zit gewoon op de originele punten vast met sprijtpluggen en hoef niet geplakt te worden wel heb je nieuwe sprijtpluggen nodig omdat de pennetjes in je dorpel verdwijnen bij demonteren