Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Daarom heb ik er tot nu toe altijd bij in gezeten als ik een proefrit liet maken. Nou kunnen ze je er altijd onderweg hardhandig eruit flikkeren en er vandoor gaan als ze met z'n tweeën zijn maar toch...zonde en het is eigenlijk van de zotte dat ze zo je rotzooi afhandig maken.
mja ik laat ze altyd alleen proefrijden ,omdat ik dat zelf ook prettiindt maar vraag wel of de ander blijft , als je dit leest moet je wel voorzichter worden
@#*$&(!@$&$ Lijers... mag hopen dattie iets van die gasten achter heeft gehouden. Er wordt bij mij geen proefgereden als ik niks van em weet. Wil je niks achterlaten dan sodemieter maar op.
lijkt mij dat het garage bedrijf toch als soort borg het rijbewijs vraagt.... die moest ik ook laten zien en kopie van laten maken toen ik proefrit met mijn huidige auto maakte....
alles gaat daar heen tegenwooridg,pas een hijskraan gestolen bij ons,en precies zelfde type ook bij de concullega,gaat gewoon op bestelling,
zelfs een keer dat de aandrijfassen en de stuurcilinders van onder de kraan zijn gejat,staat op camera 6 man bezig ca 3,5 uur lang,zijn toch geen amateurs,was nog netjes verwijderd ook,