M MOOK Komt hier geregeld 27 jun 2010 #1 Zijn er eigenlijk nog rijders uit het Westland hier aanwezig?
M mantamafkees01 Loopt hier de deur plat 27 jun 2010 #3 origineel gepost door Hendri Nee man der is daar maar een mafkees Nee, ik woon in het oosten.
S streamline Post best veel 27 jun 2010 #5 Hiero zijn der nog 2 die welis door het westland rijden:afro
M MOOK Komt hier geregeld 27 jun 2010 #7 Die heb ik nog nooit gezien, wel eens een rothmans. JS woont in Den Haag
S streamline Post best veel 28 jun 2010 #8 Nee, die heb ik dan weer nooit gezien, Maar welis een witte A manta gezien met BBS der onder? <<< of een goude BCC?
Nee, die heb ik dan weer nooit gezien, Maar welis een witte A manta gezien met BBS der onder? <<< of een goude BCC?
M mantallica Loopt hier de deur plat 28 jun 2010 #10 origineel gepost door Ghanz tja den haag is toch ok t westen haha jah, en de (on)wiezen komt uut oosten
origineel gepost door Ghanz tja den haag is toch ok t westen haha jah, en de (on)wiezen komt uut oosten
G Ghanz Forumbewoner 28 jun 2010 #11 origineel gepost door mantallica origineel gepost door Ghanz tja den haag is toch ok t westen haha jah, en de (on)wiezen komt uut oosten ok goeidag eem weer nuchter ?
origineel gepost door mantallica origineel gepost door Ghanz tja den haag is toch ok t westen haha jah, en de (on)wiezen komt uut oosten ok goeidag eem weer nuchter ?
M mantallica Loopt hier de deur plat 28 jun 2010 #12 ja, al veur dak op stunne , maar weer ontopic wej bunt oosterlingen
G Ghanz Forumbewoner 28 jun 2010 #13 ja idd , waar blijfen die manta rijders uut het westland eingelijk ?
H hanzzz Post best veel 28 jun 2010 #16 Pijnacker is ook net geen westland. Westlanders hebben het te druk met bier drinken in de keet die zitten niet op een forum
Pijnacker is ook net geen westland. Westlanders hebben het te druk met bier drinken in de keet die zitten niet op een forum
H hanzzz Post best veel 28 jun 2010 #17 origineel gepost door JvV In een hok zitten bedoel je Wat jij wil jougeh keet barak, loods hok, hut, krot kroeg heibel, herrie, spektakel janboel, troep, rommel Gevonden op http://www.woorden-boek.nl/woord/keet
origineel gepost door JvV In een hok zitten bedoel je Wat jij wil jougeh keet barak, loods hok, hut, krot kroeg heibel, herrie, spektakel janboel, troep, rommel Gevonden op http://www.woorden-boek.nl/woord/keet
F Freestyler Loopt hier de deur plat 28 jun 2010 #19 origineel gepost door Sheto er rijden 2 mantas rond omstreken maassluis Goede kans dat een vna die 2 glovagemini is (rijd in een witte gsi)
origineel gepost door Sheto er rijden 2 mantas rond omstreken maassluis Goede kans dat een vna die 2 glovagemini is (rijd in een witte gsi)