B blitzer Komt weleens kijken 11 nov 2010 #21 Heb ff gekeken, maar helaas zou je toch echt een andere foto moeten maken/plaatsen... Ik kan er weinig mee, maar misschien dat iemand anders er wat meer mee kan.
Heb ff gekeken, maar helaas zou je toch echt een andere foto moeten maken/plaatsen... Ik kan er weinig mee, maar misschien dat iemand anders er wat meer mee kan.
M Maurice89 Hoort bij de inboedel 11 nov 2010 #22 Ik maak er morgen vroeg wel gewoon dan is het hopelijk droog enzo:angel
M Maurice89 Hoort bij de inboedel 11 nov 2010 #23 Ik maak er morgen vroeg wel gewoon dan is het hopelijk droog enzo:angel
B blitzer Komt weleens kijken 12 nov 2010 #24 Kijk, dat zijn de betere foto's!:thumbup Alleen die "halve" foto's was niet zo nodig...had dan de gehele cali erop gezet.... Was een zeikerds zijn we toch......!
Kijk, dat zijn de betere foto's!:thumbup Alleen die "halve" foto's was niet zo nodig...had dan de gehele cali erop gezet.... Was een zeikerds zijn we toch......!
B blitzer Komt weleens kijken 12 nov 2010 #25 Kijk, dat zijn de betere foto's!:thumbup Alleen die "halve" foto's was niet zo nodig...had dan de gehele cali erop gezet.... Was een zeikerds zijn we toch......!
Kijk, dat zijn de betere foto's!:thumbup Alleen die "halve" foto's was niet zo nodig...had dan de gehele cali erop gezet.... Was een zeikerds zijn we toch......!