Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Met een 12ST 13NB 13SV C12NZ X14SZ C16NZ C16XE X16XE lukt t prima om m op 1cilinder aan de gang te krijgen (vergt wat voettechniek met het gaspedaal.
De meeste blijven na wat rommelen met gaspedaal nog stationair draaien ook.
Rondje op het parkeerterrein gaat ook nog prima.
Ik heb wel geconstateerd als er onvoldoende compressie is dat het knap moeilojker gaat dan wanneer de motor goede compressie op de betreffende cilinders heeft.
Dus alle motoren waarbij je dit getest heb zullen echt kaal geweest zijn of je roept iets zonder ooit geprobeert te hebben.
Ow mijn X16XE met matzel powerbox haalde 95km/u lopend op enkel Cilinder 1&2 (koppekking doorgeslagen tussen Cilinder 3&4, hup bougiekabels los, en injectorstekkers los van Cilinder 3 & 4 zo naar huis kunnen rijden.
injectoren puiten wel,heb ze stuk voor stuk getest zijn oke!! dat dacht ik ook,maar heb nu inmiddels 12 stuks liggen,ook
getest op de auto,de pomp wert ook ,nieuwe relai opgezet enige ,denk ik onstekeng hall effect generator niet werkt,of kleppen zitten vast,mijn vermoeden..
Kleppen vast denk ik niet, dan had je of geen compressie als ze open stonden. En dicht dan denk ik dat er wel wat was afgebroken. Staat niet gewoon je distributieriem verkeert?
oke wilem ,ga ik even doen elke ,kijken wat die doet,heb net bougiekabels even verwisseld naar een ander cilinder,maar steed cilinder 3 woerdt warm ,(is net een 1 cilinder LANZ BULDOG Tracktror geluid)
En ik ken deze motoren niet, maar hebbe die hydraulische stoters? Of kun je de kleppen stellen, zou ook kunnen dat de klep net te strak staat dan sluit die niet goed, maar dan zou je dat meestal ook aan de compressie moeten zien.