H hum Post best veel 10 mrt 2010 #1 ja ja van de vrouw gekregen met 6 manta''s 1/43 en van de jongens een jaar abonnement op klassiekers :wors:wors
ja ja van de vrouw gekregen met 6 manta''s 1/43 en van de jongens een jaar abonnement op klassiekers :wors:wors
M mantadevil Hoort bij de inboedel 10 mrt 2010 #3 gefeliciteerd met de verjaardag(neem aan dat je jarig bent) als die net zo lekker smaakt als die van mij die ik toen van de vriendin kreeg komt het helemaal goed
gefeliciteerd met de verjaardag(neem aan dat je jarig bent) als die net zo lekker smaakt als die van mij die ik toen van de vriendin kreeg komt het helemaal goed
M MantasticB1 Komt hier geregeld 10 mrt 2010 #4 ik zie al 2 "grote" jongens achter het stuur van die manta's kruipen LOL igg zijn het "vette" manta's mannen:wub
ik zie al 2 "grote" jongens achter het stuur van die manta's kruipen LOL igg zijn het "vette" manta's mannen:wub
H hum Post best veel 10 mrt 2010 #5 Quote: origineel gepost door mantadevil gefeliciteerd met de verjaardag(neem aan dat je jarig bent) als die net zo lekker smaakt als die van mij die ik toen van de vriendin kreeg komt het helemaal goed jep 38 jaartjes jong:jerry:jerry
Quote: origineel gepost door mantadevil gefeliciteerd met de verjaardag(neem aan dat je jarig bent) als die net zo lekker smaakt als die van mij die ik toen van de vriendin kreeg komt het helemaal goed jep 38 jaartjes jong:jerry:jerry
M mantamafkees01 Loopt hier de deur plat 10 mrt 2010 #6 Dat zijn de kado's! :thumbup Gefeliciteerd en nog een fijne dag toegewenst! :thumbup:thumbup:thumbup
K Kermitkiller Hoort bij de inboedel 10 mrt 2010 #8 gefeliciteerd man heb een gezellige dag mooie taart ook :thumbup me zoon is vandaag ook jarig dus zitten we ook midden in,t feest deze taart hebben wij toen laten maken met ons huwelijk
gefeliciteerd man heb een gezellige dag mooie taart ook :thumbup me zoon is vandaag ook jarig dus zitten we ook midden in,t feest deze taart hebben wij toen laten maken met ons huwelijk
G gsipiloot Komt hier geregeld 10 mrt 2010 #10 @ mantadevil die blauwe manta op de taart heb je die nog? en heb je daar misschien een topic van? die wil ik graag eens bekijken!
@ mantadevil die blauwe manta op de taart heb je die nog? en heb je daar misschien een topic van? die wil ik graag eens bekijken!
K kurtmanta Komt hier geregeld 10 mrt 2010 #11 oh man kijk aan dat is echt tegek laat het smaken zou ik zeggen
M mantadevil Hoort bij de inboedel 11 mrt 2010 #16 Originally posted by gsipiloot @ mantadevil die blauwe manta op de taart heb je die nog? en heb je daar misschien een topic van? die wil ik graag eens bekijken! nee deze manta heb ik niet meer ,heb hem ongeveer 1,5 jaar geleden verkocht aan iemand uit brabant dacht ik
Originally posted by gsipiloot @ mantadevil die blauwe manta op de taart heb je die nog? en heb je daar misschien een topic van? die wil ik graag eens bekijken! nee deze manta heb ik niet meer ,heb hem ongeveer 1,5 jaar geleden verkocht aan iemand uit brabant dacht ik
G gsipiloot Komt hier geregeld 11 mrt 2010 #17 oh jammer man want t is echt een gruwelijk ding!:wub en waaar ergens in brabant rijd ie want ik kom ook uit brabant jonguh!
oh jammer man want t is echt een gruwelijk ding!:wub en waaar ergens in brabant rijd ie want ik kom ook uit brabant jonguh!