M manta73. Lid 2 jun 2016 #1 De versnellingsbak van de a manta vertoont lekkage. Dit komt weg bij de aansluiting van de snelheidsmeterkabel op de bak. Is dit makkelijk te verhelpen,en wat heb ik daarvoor nodig. Alvast bedankt voor de reactie
De versnellingsbak van de a manta vertoont lekkage. Dit komt weg bij de aansluiting van de snelheidsmeterkabel op de bak. Is dit makkelijk te verhelpen,en wat heb ik daarvoor nodig. Alvast bedankt voor de reactie
J jethro Hoort bij de inboedel 2 jun 2016 #2 Die aansluiting uit de bak halen, zit een o ring en die, je raad het al moet vervangen worden. :thumb Simpel. :jerry
Die aansluiting uit de bak halen, zit een o ring en die, je raad het al moet vervangen worden. :thumb Simpel. :jerry
H H-400 Loopt hier de deur plat 2 jun 2016 #3 Je draaid je km-kabel los van de bak, je ziet dan een rechthoekig klemmetje dat vastgevezen is met ik dacht een vijsje met een kop van 10mm. Dit ook losdraaien en het klemmetje (plaatje) demonteren en dan kan je je km-aandrijving er uit trekken. Dit is een metalen bus met daarin een plastic tandwieltje waarvan de as in de bus zit. Er zitten een paar rubbere O-ringetjes op: deze simpelweg vervangen! Zie ter info: http://www.edelschmiede.com/shop/dichtung-dichtungsset-tachoantrieb-opel-cih" onclick="window.open(this.href);return false;
Je draaid je km-kabel los van de bak, je ziet dan een rechthoekig klemmetje dat vastgevezen is met ik dacht een vijsje met een kop van 10mm. Dit ook losdraaien en het klemmetje (plaatje) demonteren en dan kan je je km-aandrijving er uit trekken. Dit is een metalen bus met daarin een plastic tandwieltje waarvan de as in de bus zit. Er zitten een paar rubbere O-ringetjes op: deze simpelweg vervangen! Zie ter info: http://www.edelschmiede.com/shop/dichtung-dichtungsset-tachoantrieb-opel-cih" onclick="window.open(this.href);return false;
J jethro Hoort bij de inboedel 2 jun 2016 #4 @H-400 wrote:Je draaid je km-kabel los van de bak, je ziet dan een rechthoekig klemmetje dat vastgevezen is met ik dacht een vijsje met een kop van 10mm. Dit ook losdraaien en het klemmetje (plaatje) demonteren en dan kan je je km-aandrijving er uit trekken. Dit is een metalen bus met daarin een plastic tandwieltje waarvan de as in de bus zit. Er zitten een paar rubbere O-ringetjes op: deze simpelweg vervangen! Zie ter info: http://www.edelschmiede.com/shop/dichtung-dichtungsset-tachoantrieb-opel-cih" onclick="window.open(this.href);return false; Heel goed H-400!! :thumb Maar als je niets met mijn aanwijzing cq bericht kan, moet je er af blijven. Waar of niet?
@H-400 wrote:Je draaid je km-kabel los van de bak, je ziet dan een rechthoekig klemmetje dat vastgevezen is met ik dacht een vijsje met een kop van 10mm. Dit ook losdraaien en het klemmetje (plaatje) demonteren en dan kan je je km-aandrijving er uit trekken. Dit is een metalen bus met daarin een plastic tandwieltje waarvan de as in de bus zit. Er zitten een paar rubbere O-ringetjes op: deze simpelweg vervangen! Zie ter info: http://www.edelschmiede.com/shop/dichtung-dichtungsset-tachoantrieb-opel-cih" onclick="window.open(this.href);return false; Heel goed H-400!! :thumb Maar als je niets met mijn aanwijzing cq bericht kan, moet je er af blijven. Waar of niet?
M manta73. Lid 2 jun 2016 #5 Dank voor deze info hier kan ik wat mee. Ook de link is handig in deze,ik ga gelijk bestellen :thumb :thumb
Dank voor deze info hier kan ik wat mee. Ook de link is handig in deze,ik ga gelijk bestellen :thumb :thumb
H H-400 Loopt hier de deur plat 2 jun 2016 #6 Das waar Jethro, toen ik m'n bericht poste zag ik dat je net voor mij was. tis misschien beroepsmisvorming, op't werk moet ik soms ook zo'n hele uitleg geven maar dan gaat't over iets dat wa kostelijker is.
Das waar Jethro, toen ik m'n bericht poste zag ik dat je net voor mij was. tis misschien beroepsmisvorming, op't werk moet ik soms ook zo'n hele uitleg geven maar dan gaat't over iets dat wa kostelijker is.
J jethro Hoort bij de inboedel 3 jun 2016 #7 Het gaat er om dat we elkaar helpen, en das goed gelukt. :thumb :jerry