Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
heb de deur en spatscherm opgehaald en beide nieuw en orgineel ,is in een kleur gespoten blauw voor vliegroest te voorkomen ,top ben er zeer blij mee,maak morgen wel ff foto`s
Goed om te horen dat het weer beter gaat met je rug? iig dat neem ik aan omdat je weer doorgaat natuurlijk
heeft op deze bolide een verbreding gezeten? ivm de eerste foto zie ik puntlassen zitten?
Als ik jou was zou ik direct met de 2.2i beginnen, die achteras etc. komt wel goed, loop je wel tegen aan. Direct alles bouwen op je 2.2i anders kun je later weer aan de slag en dan baal je denk ik!
Oh edit: denk niet dat het een uitbouw was als ik die lijn zo zie over heel de auto haha:hmmz
zo heb laatst op ebay een setje rsl 13 inch 8j velgen gekocht
deze waren niet mooi,ben bezig met de velgen aan het opknappen,heb blanke lak er afgehaald en ben ze aan het schuren en polijsten, heb een paar foto`s gemaakt
de linker velg op de foto is alleen nog maar geschuurd
ja klopt beter maar direct de 2.2 er in ,weet hoe het werkt heb al meer kadett c omgebouwt
origineel gepost door peerke1987
Goed om te horen dat het weer beter gaat met je rug? iig dat neem ik aan omdat je weer doorgaat natuurlijk
heeft op deze bolide een verbreding gezeten? ivm de eerste foto zie ik puntlassen zitten?
Als ik jou was zou ik direct met de 2.2i beginnen, die achteras etc. komt wel goed, loop je wel tegen aan. Direct alles bouwen op je 2.2i anders kun je later weer aan de slag en dan baal je denk ik!
Oh edit: denk niet dat het een uitbouw was als ik die lijn zo zie over heel de auto haha:hmmz