Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Tsja, dan moet de fan ook wel echt heel langzaam draaien of vastgeslagen zijn wil mijn verhaal gaan kloppen. Weet het profiel niet van de gebruiker... Je hebt mensen die met de laptop op schoot in bed een film kijken => stof aanzuigen als de pest
@marcelnl wrote:NOOIT met compressor pc of notebook schoonblazen!!
gebruik in dew handel verkrijgbare perslucht in spuitbussen, of een camera schoonmaak balgje.
Kun je dit ook onderbouwen? Ik doe dit al jaren en heb inmiddels op deze manier wel een laptop of 50 'ontstoft', verder nog nooit problemen ondervonden. Die busjes perslucht zijn als je het mij vraagt klinkklare oplichtbusjes....
Heb hier een andere laptop die geen beeld meer geeft, ook niet extern.
Probeerde eens wat anders, nu blijkt dat als ik meteen na de powerknop, FN met in mijn geval F2 indruk gaat hij switchen tussen de schermen en warempel ik heb beeld.
ik ben al voor je opzoek,.....heb contact gehad met mijn oude werkgever, dus hoor vandaag of morgen of ze wat hebben en wat de kosten dan voor jou zullen zijn.
Als er nog geen WiFi in zit (check even de divice drivers als er wat vraagtekens in staan of de manual over WiFi) kan je beter een PCMCIA kaat pakken, een USB stick is zo fragiel als je er mee op schoot zit.