Ik heb al even gezocht, maar misschien heeft één van jullie wel 'n oplossing hiervoor. Na het starten van mijn Vectra-B2 blijft er, in de rij met controle-lampjes, één lampje branden en wel die van de airbag/gordelspanner. Nagekeken in het service-boekje en dit meld dat de airbag en gordelspanner het probleem veroorzaken. En het dus ook niet doen. Is dit makkelijk zelf op te lossen, of moet ik hiervoor naar de VOD. Kan iemand mij hierover iets vertellen? M.vr.groeten, Bert.