S stefanDTI Loopt hier de deur plat 25 aug 2013 #1 Hallo iedereen, Wie heeft er voor mij een link of cd met Op-com software die ook een Mervia B kan uitlezen ? Alvast bedankt !
Hallo iedereen, Wie heeft er voor mij een link of cd met Op-com software die ook een Mervia B kan uitlezen ? Alvast bedankt !
H Haasje17 Forumbewoner 25 aug 2013 #2 Je kunt gewoon de laatste 2010 china clone gebruiken. En dan handmatig de Astra J kiezen en het desbetreffende motortype of andere dingen die je wil uitlezen.
Je kunt gewoon de laatste 2010 china clone gebruiken. En dan handmatig de Astra J kiezen en het desbetreffende motortype of andere dingen die je wil uitlezen.
S stefanDTI Loopt hier de deur plat 26 aug 2013 #3 Mijn vraag was eigenlijk , met welke op-com software kan ik een meriva B uitlezn ?
H Haasje17 Forumbewoner 26 aug 2013 #4 Ja dat snap ik en dat is het antwoord. Je kiest astra J ip merriva B.
S stefanDTI Loopt hier de deur plat 16 sep 2013 #6 Heb het geprobeerd om astra J te kiezen en em daar mee uit te lezen maar dat zonder resultaat. Dus ik hoop dat er nog een nieuwe versie uit kmt die wel de nieuwste opel's kan uitlezen..
Heb het geprobeerd om astra J te kiezen en em daar mee uit te lezen maar dat zonder resultaat. Dus ik hoop dat er nog een nieuwe versie uit kmt die wel de nieuwste opel's kan uitlezen..