Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik zoek een ankerplaat voor mijn trommelrem links achter of als ze er uit te halen zijn een van de stel pinnetjes een is afgebroken bij die van mij en ik zocht een slooper om een beetje rond te kijken eigelijk voor wat must haves
Voertuigonderdelen, carrosserieën - Mantaparts.nl Opel Manta Parts Kennemerland - Het adres voor werkelijk alle Opel Manta onderdelen. Type A, B, i200, i400 etc. Maar ook voor andere Opel onderdelen.
Zag een paar jaar terug op een sloop in Nunspeet een Manta B staan, zonder wilen weliswaar, maar 't ding was nagenoeg roestvrij, ook de bodem zag er nog goed uit (stond op een paar spoorrails). Ding was helaas al aangemeld voor sloop, te achterlijk voor woorden dat ie dan niet meer uit dat proces te halen is, anders had ik hem wel weer op de weg kunnen helpen... Had destijds helaas niet zelf de ruimte om hem kaal te trekken