D dappie Komt hier geregeld 2 jul 2018 #1 heren Opel rijders ik heb een vraag, om m'n versnellings bak te demonteren moet dan het sub frame verweiderd worden of hoeft dat niet, als ik het zo bekeek lijkt er genoeg ruimte om de bak er onder uit te halen, of heb ik het mis. vr,gr, jac.
heren Opel rijders ik heb een vraag, om m'n versnellings bak te demonteren moet dan het sub frame verweiderd worden of hoeft dat niet, als ik het zo bekeek lijkt er genoeg ruimte om de bak er onder uit te halen, of heb ik het mis. vr,gr, jac.
Opeltje17 Forumbewoner 2 jul 2018 #2 Moet eronder uit, of je kan hem aan de bestuurders kant een heel stuk laten zakken dat je bak ertussen uit kan.
Moet eronder uit, of je kan hem aan de bestuurders kant een heel stuk laten zakken dat je bak ertussen uit kan.
D dappie Komt hier geregeld 4 jul 2018 #3 Maar kun je dan je druk lager vervangen? En heb je ruimte genoeg om drukgroep en koppelings los te halen en het nieuwe te monteren, of is het dan toch verstandig om het sub frame weg te halen. vr,gr, jac.
Maar kun je dan je druk lager vervangen? En heb je ruimte genoeg om drukgroep en koppelings los te halen en het nieuwe te monteren, of is het dan toch verstandig om het sub frame weg te halen. vr,gr, jac.
Opeltje17 Forumbewoner 4 jul 2018 #4 Als je het subframe laat zakken aan de kant van je bak red je het ja.