C c-dett16v Loopt hier de deur plat 19 mrt 2012 #1 hallo allemaal, ik ben op zoek naar 2 rubber dopjes om de overbodige aansluitingen op mijn koelvloeistofpomp af te doppen. wie kan mij verder helpen want ik krijg er geen gevonden.... :???:
hallo allemaal, ik ben op zoek naar 2 rubber dopjes om de overbodige aansluitingen op mijn koelvloeistofpomp af te doppen. wie kan mij verder helpen want ik krijg er geen gevonden.... :???:
C c-dett16v Loopt hier de deur plat 21 mrt 2012 #2 is er niemand die mij verder kan helpen? misschien een tip hoe ik de aansluiting dicht kan maken?
C c-dett16v Loopt hier de deur plat 21 mrt 2012 #3 is er niemand die mij verder kan helpen? misschien een tip hoe ik de aansluiting dicht kan maken?
S Small Sexy Post best veel 29 mrt 2012 #4 Als t moet voor nood oude slang afsnijden en dan opvullen met een zelfgemaakte dop/ massief stuk pijp? Is helaas geen mooie oplossing Waarom zou je hem afdoppen overigens?
Als t moet voor nood oude slang afsnijden en dan opvullen met een zelfgemaakte dop/ massief stuk pijp? Is helaas geen mooie oplossing Waarom zou je hem afdoppen overigens?
S Small Sexy Post best veel 29 mrt 2012 #5 Als t moet voor nood oude slang afsnijden en dan opvullen met een zelfgemaakte dop/ massief stuk pijp? Is helaas geen mooie oplossing Waarom zou je hem afdoppen overigens?
Als t moet voor nood oude slang afsnijden en dan opvullen met een zelfgemaakte dop/ massief stuk pijp? Is helaas geen mooie oplossing Waarom zou je hem afdoppen overigens?