gewoon stadslamjes eruit is genoeg bij de C om deze US-lights te krijgen.
Nog een mogenlijkheid, is (amber gele) 5watt lampjes BIJ plaatsen in de knipperunit.
Of aanpassen naar Dubbelpolig, en de 5watt van dubbelpolig op stadslicht aansluiten.
dan omzeil je het geklooi dat je met een US-lights module wel hebt.
lastige is wel dat er geen amber gele dubbele lampjes zijn.
Willem