Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
als je hier 150 door de b-weg zou rijden heb je iig binnen no-time een baksteen op je voorstoel liggen
dat bordje 70 stond er niet voor jan-lul
je kind zal er net met zen trap-auto langs de weg spelen:hmmz same2 me.echt bezopen dit ga dan de snelweg op en trap hem daar op zn staart:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1
ik vind dat een prachtige prestatie van de wagen en een mooi geluid.
maar in ieder geval kan ik ook zeggen deze chaufeur genoeg rijervaring met snelle auto's anders zou je zoiets ook niet kunnen doen want daar waren in ieder geval scherpe bochten bij.en ik denk rond 21:00 uur zie je niet veel kinderen meer op straat mlaar nou ja je hebt altijd mensen die heilig zijn en niets misdoen.wtf waar gaat de wereld heen met zo'n mensen.en ik vind het spijtig dat er maar een goede reactie is en voor de rest ik weet ook dat het geen mooie spoilers heeft als een johnywagen.ik begruijp het allemaal niet meer.maar ja ik heb natuurlijk ook het warm water niet uitgevonden.:fy1
@ noc kan maar een ding zeggen prachtig gedaan:wors
en op de snelweg is t zeker veilig?? alsof er niets aan de hand is als je met 235 aankomt stormen op links en een idioot met een aanhangertje besluit opeens ook naar links te komen.
hard rijden is altyd een risico. en t was een 70 weg... das net als onze B wegen buiten bebouwde kom.. wie durft te zeggen dat ie daar nooit heeft doorgetrokken is heiliger als de paus.
overantwoord, das het enige dat ik er kan van zeggen. Het moet jouw kind maar eens zijn dat de straat wilt oversteken. Doe zoiets op circuit of rijdt desnoods naar de duitse autobahn. maar alstublieft niet op de gewone baan.