G ghospel Komt weleens kijken 6 okt 2012 #1 Ik heb sinds kort een Opel Astra 1.6 Zilver kleurig met sportbumpers en bbs velgen, weet iemand meer informatie over? graag pm. Gr
Ik heb sinds kort een Opel Astra 1.6 Zilver kleurig met sportbumpers en bbs velgen, weet iemand meer informatie over? graag pm. Gr
A astraTD Forumbewoner 7 okt 2012 #2 Kom je uit Maastricht? hier rijd exact de zelfde wagen rond :hmmz
G ghospel Komt weleens kijken 7 okt 2012 #3 ik wil er smoke irmscher achterlichten op en een dubbele kleine remus demper. ik heb de auto zo gekocht. maar mijn vraag was de historie.
ik wil er smoke irmscher achterlichten op en een dubbele kleine remus demper. ik heb de auto zo gekocht. maar mijn vraag was de historie.
D DarkNL08 Loopt hier de deur plat 7 okt 2012 #4 Miss even zelf alle info geven die je wel hebt.. Waar auto gekocht? Wat weet je van vorige eigenaar? etc. etc. :thumb
Miss even zelf alle info geven die je wel hebt.. Waar auto gekocht? Wat weet je van vorige eigenaar? etc. etc. :thumb
C Crazy_bitch Lid 7 okt 2012 #5 Hey wat grappig dat ik mijn auto hier tegen kom Dus bij deze ik hij is van mij geweest
D DarkNL08 Loopt hier de deur plat 7 okt 2012 #7 Mooie wagen alleen jammer van de achterlichten en skirts, daar ben ik niet zo'n fan van.....
K KadAstra-EF Forumbewoner 7 okt 2012 #9 http://opel-forum.nl/viewforum.php?f=162" onclick="window.open(this.href);return false; Daar heb je 3 manieren om :kewlpics te plaatsen. Rik
http://opel-forum.nl/viewforum.php?f=162" onclick="window.open(this.href);return false; Daar heb je 3 manieren om :kewlpics te plaatsen. Rik
B Blue-Dragon Loopt hier de deur plat 7 okt 2012 #10 k'Weet van wie deze Astra is geweest, Is van Samantha geweest .
K KadAstra-EF Forumbewoner 7 okt 2012 #13 @Crazy_bitch wrote:Hey wat grappig dat ik mijn auto hier tegen kom Dus bij deze ik hij is van mij geweest En jij van harte welkom hier op dit mooie forum :thumb Rik
@Crazy_bitch wrote:Hey wat grappig dat ik mijn auto hier tegen kom Dus bij deze ik hij is van mij geweest En jij van harte welkom hier op dit mooie forum :thumb Rik