M Maurice89 Hoort bij de inboedel 5 jul 2013 #1 Zoals de Titel zegt: Kan ik met een opcom een cali uitlezen? Zoja waar koop ik die stekker? En kan die stekker ook op een astra f.
Zoals de Titel zegt: Kan ik met een opcom een cali uitlezen? Zoja waar koop ik die stekker? En kan die stekker ook op een astra f.
V Vannos Hoort bij de inboedel 10 jul 2013 #4 je hebt een verloop nodig en dat is deze ! en toevallig past die ook op de astra F ik had soms met opcom dat hij bepaalde bouwjaren niet pakte, ik selecteerde een ander bouwjaar en toen kon ik hem wel uitlezen !
je hebt een verloop nodig en dat is deze ! en toevallig past die ook op de astra F ik had soms met opcom dat hij bepaalde bouwjaren niet pakte, ik selecteerde een ander bouwjaar en toen kon ik hem wel uitlezen !
M Maurice89 Hoort bij de inboedel 11 jul 2013 #5 Ja dit bedoel ik :thumbup Nu is de vraag waar koop je dit?
V Vannos Hoort bij de inboedel 11 jul 2013 #6 zou eens een gokje wagen op ebay ofzo of een auto materialen zaak die heeft soms ook uitlees apparatuur met bijbehoren
zou eens een gokje wagen op ebay ofzo of een auto materialen zaak die heeft soms ook uitlees apparatuur met bijbehoren