K kadettcoupe1976 Post best veel 28 mrt 2010 #1 hier ff een paar foto,s van kabouter zijn verbouwing 1 pk kabouter en hier moet de motor weer in.
K kabouter Post best veel 28 mrt 2010 #2 ja eindelijk maaar toch gaat het gebeuren heb de voyage al een tijdje staan,maar kwam er niet aan toe gr michel
ja eindelijk maaar toch gaat het gebeuren heb de voyage al een tijdje staan,maar kwam er niet aan toe gr michel
K Kermitkiller Hoort bij de inboedel 29 mrt 2010 #4 we blijven het volgen nu wel afmaken he ben benieuwd of we hem op een meeting gaan zien dit jaar :wors:wors:wors
we blijven het volgen nu wel afmaken he ben benieuwd of we hem op een meeting gaan zien dit jaar :wors:wors:wors
K kabouter Post best veel 30 mrt 2010 #5 ja sowie zo op de onderdelenbeurs in tolbert als iemand nog een nette of nw achterklep weet voor de ascona voyage dan houd ik mij aanbevolen
ja sowie zo op de onderdelenbeurs in tolbert als iemand nog een nette of nw achterklep weet voor de ascona voyage dan houd ik mij aanbevolen
K Kermitkiller Hoort bij de inboedel 30 mrt 2010 #6 oei dat zal niet meevallen ik heb mijn voyage verkocht aan manta A turbo en heb m,n oude klep er ook bij gegeven probeer eens www.stinosauto,s.nl daar heb ik ook de mijne gekocht
oei dat zal niet meevallen ik heb mijn voyage verkocht aan manta A turbo en heb m,n oude klep er ook bij gegeven probeer eens www.stinosauto,s.nl daar heb ik ook de mijne gekocht