J jason Komt hier geregeld 24 feb 2010 #1 ik heb een tijdje geleden een binnen werk van een turbo gehad. nu zou ik graag willen weten of iemand kan bevestigen of dit een standaart K16 is of hoger. plaatjes met de maatjes:thumbup
ik heb een tijdje geleden een binnen werk van een turbo gehad. nu zou ik graag willen weten of iemand kan bevestigen of dit een standaart K16 is of hoger. plaatjes met de maatjes:thumbup
J jason Komt hier geregeld 27 feb 2010 #2 is er iemand die standaart k16 schoepen heeft liggen en deze kan op meten?
C corsaboy Hoort bij de inboedel 27 feb 2010 #3 ik heb er 1 los liggen zal ff mijn best doen maandag.. denk niet dat ik morgen in de werkplaats kom namelijk
ik heb er 1 los liggen zal ff mijn best doen maandag.. denk niet dat ik morgen in de werkplaats kom namelijk
J jason Komt hier geregeld 28 feb 2010 #4 origineel gepost door corsaboy ik heb er 1 los liggen zal ff mijn best doen maandag.. denk niet dat ik morgen in de werkplaats kom namelijk :thumbup
origineel gepost door corsaboy ik heb er 1 los liggen zal ff mijn best doen maandag.. denk niet dat ik morgen in de werkplaats kom namelijk :thumbup
J jason Komt hier geregeld 5 mrt 2010 #5 origineel gepost door corsaboy ik heb er 1 los liggen zal ff mijn best doen maandag.. denk niet dat ik morgen in de werkplaats kom namelijk Had je al kans gezien om te kijken corsaboy?
origineel gepost door corsaboy ik heb er 1 los liggen zal ff mijn best doen maandag.. denk niet dat ik morgen in de werkplaats kom namelijk Had je al kans gezien om te kijken corsaboy?