D dion87 Hoort bij de inboedel 23 aug 2011 #2 prachtig dit hahahaha, ik de rest van die spoiler van MDF?
D dion87 Hoort bij de inboedel 23 aug 2011 #3 prachtig dit hahahaha, ik de rest van die spoiler van MDF?
T trashmetal Forumbewoner 23 aug 2011 #4 @RicoW wrote: :angel :angel Nee, normaal met plakband en tie raps hahahaha :thumb
T trashmetal Forumbewoner 23 aug 2011 #5 @RicoW wrote: :angel :angel Nee, normaal met plakband en tie raps hahahaha :thumb
R RicoW Komt weleens kijken 23 aug 2011 #8 Whehe doelde eerder op die m6 bouten bovenop :jerry je hebt er af en toe idioten bij zeg...
R RicoW Komt weleens kijken 23 aug 2011 #9 Whehe doelde eerder op die m6 bouten bovenop :jerry je hebt er af en toe idioten bij zeg...
T trashmetal Forumbewoner 23 aug 2011 #10 @RicoW wrote:Whehe doelde eerder op die m6 bouten bovenop :jerry je hebt er af en toe idioten bij zeg... nooit gehoord van de bout look whahahaha :jerry
@RicoW wrote:Whehe doelde eerder op die m6 bouten bovenop :jerry je hebt er af en toe idioten bij zeg... nooit gehoord van de bout look whahahaha :jerry
T trashmetal Forumbewoner 23 aug 2011 #11 @RicoW wrote:Whehe doelde eerder op die m6 bouten bovenop :jerry je hebt er af en toe idioten bij zeg... nooit gehoord van de bout look whahahaha :jerry
@RicoW wrote:Whehe doelde eerder op die m6 bouten bovenop :jerry je hebt er af en toe idioten bij zeg... nooit gehoord van de bout look whahahaha :jerry
S soepkiepe Forumbewoner 23 aug 2011 #12 ach.. ALS ik al zoiets in mijn hoofd zal halen had ik die bout wel verzonken haha. bij een oude rotte auto is zoiets wel leuk om te doen maar met redelijk jongere autos vind ik het kansloos. tis natuurlijk wel geld besparend, als je een beetje goed met hout bent kun je mooie spoilers bouwen haha, en is aardig wat goedkoper dan polyester nee ik zou het er niet op willen hebben haha
ach.. ALS ik al zoiets in mijn hoofd zal halen had ik die bout wel verzonken haha. bij een oude rotte auto is zoiets wel leuk om te doen maar met redelijk jongere autos vind ik het kansloos. tis natuurlijk wel geld besparend, als je een beetje goed met hout bent kun je mooie spoilers bouwen haha, en is aardig wat goedkoper dan polyester nee ik zou het er niet op willen hebben haha
S soepkiepe Forumbewoner 23 aug 2011 #13 ach.. ALS ik al zoiets in mijn hoofd zal halen had ik die bout wel verzonken haha. bij een oude rotte auto is zoiets wel leuk om te doen maar met redelijk jongere autos vind ik het kansloos. tis natuurlijk wel geld besparend, als je een beetje goed met hout bent kun je mooie spoilers bouwen haha, en is aardig wat goedkoper dan polyester nee ik zou het er niet op willen hebben haha
ach.. ALS ik al zoiets in mijn hoofd zal halen had ik die bout wel verzonken haha. bij een oude rotte auto is zoiets wel leuk om te doen maar met redelijk jongere autos vind ik het kansloos. tis natuurlijk wel geld besparend, als je een beetje goed met hout bent kun je mooie spoilers bouwen haha, en is aardig wat goedkoper dan polyester nee ik zou het er niet op willen hebben haha
J Jerremy Hoort bij de inboedel 23 aug 2011 #14 @trashmetal wrote: nooit gehoord van de bout look whahahaha :jerry Ja, dat is toch dat e-mail programma van Microsoft ?
@trashmetal wrote: nooit gehoord van de bout look whahahaha :jerry Ja, dat is toch dat e-mail programma van Microsoft ?
J Jerremy Hoort bij de inboedel 23 aug 2011 #15 @trashmetal wrote: nooit gehoord van de bout look whahahaha :jerry Ja, dat is toch dat e-mail programma van Microsoft ?
@trashmetal wrote: nooit gehoord van de bout look whahahaha :jerry Ja, dat is toch dat e-mail programma van Microsoft ?
B botssiee Post best veel 23 aug 2011 #16 @RicoW wrote:Whehe doelde eerder op die m6 bouten bovenop :jerry je hebt er af en toe idioten bij zeg... Ik vind de m6 boutjes nog niet zo erg als de houten pootjes van de spoiler die aan de binnekant niet geschilderd zijn :jerry
@RicoW wrote:Whehe doelde eerder op die m6 bouten bovenop :jerry je hebt er af en toe idioten bij zeg... Ik vind de m6 boutjes nog niet zo erg als de houten pootjes van de spoiler die aan de binnekant niet geschilderd zijn :jerry
B botssiee Post best veel 23 aug 2011 #17 @RicoW wrote:Whehe doelde eerder op die m6 bouten bovenop :jerry je hebt er af en toe idioten bij zeg... Ik vind de m6 boutjes nog niet zo erg als de houten pootjes van de spoiler die aan de binnekant niet geschilderd zijn :jerry
@RicoW wrote:Whehe doelde eerder op die m6 bouten bovenop :jerry je hebt er af en toe idioten bij zeg... Ik vind de m6 boutjes nog niet zo erg als de houten pootjes van de spoiler die aan de binnekant niet geschilderd zijn :jerry
E Erwin1987 Hoort bij de inboedel 23 aug 2011 #18 zo bereik je je doel ook niet het ijzer roest en het rot Erwin
E Erwin1987 Hoort bij de inboedel 23 aug 2011 #19 zo bereik je je doel ook niet het ijzer roest en het rot Erwin
T trashmetal Forumbewoner 24 aug 2011 #20 @Erwin1987 wrote:zo bereik je je doel ook niet het ijzer roest en het rot Erwin echte rotte roestbak wordt het dus :thumb
@Erwin1987 wrote:zo bereik je je doel ook niet het ijzer roest en het rot Erwin echte rotte roestbak wordt het dus :thumb