R rabbitopc Komt hier geregeld 15 aug 2010 #23 ik heb een weekje vakantie dus kon ook ff snel iets maken heb de deuren strak gemaakt de kont wat verder naar voren gezet andere wielen voorbumper bijgewerkt achterbumper gemaakt verlaagd achtergrond aangepast booskijker miss. van de week nog meer :thumbup
ik heb een weekje vakantie dus kon ook ff snel iets maken heb de deuren strak gemaakt de kont wat verder naar voren gezet andere wielen voorbumper bijgewerkt achterbumper gemaakt verlaagd achtergrond aangepast booskijker miss. van de week nog meer :thumbup
W wizardnl Komt weleens kijken 15 aug 2010 #24 micchien is dit iets voor de volgende contest http://4cars4wheels.files.wordpress.com/2010/04/opel-kadett-d-1979-1984-r3-jpg.jpg
micchien is dit iets voor de volgende contest http://4cars4wheels.files.wordpress.com/2010/04/opel-kadett-d-1979-1984-r3-jpg.jpg
M MV Komt hier geregeld 16 aug 2010 #25 @rabbitopc hoe moet je nou in stappen dan d-kadett lijkt me inderdaad ook wel leuk om een keer te doen
@rabbitopc hoe moet je nou in stappen dan d-kadett lijkt me inderdaad ook wel leuk om een keer te doen
P Paullus Komt hier geregeld 18 aug 2010 #28 d-kadett is wel leuk, maar misschien een andere foto, deze is een beetje wazig. Bovendien mag de winnaar van de contest de volgende foto bepalen. Bij deze mijn inzending voorlopig; niet veel spectaculaire dingen gedaan, verlaagd natuurlijk en beetje strak maken, andere achtergrond... een hoop kleine dingetjes. gr, Paul
d-kadett is wel leuk, maar misschien een andere foto, deze is een beetje wazig. Bovendien mag de winnaar van de contest de volgende foto bepalen. Bij deze mijn inzending voorlopig; niet veel spectaculaire dingen gedaan, verlaagd natuurlijk en beetje strak maken, andere achtergrond... een hoop kleine dingetjes. gr, Paul
R rabbitopc Komt hier geregeld 18 aug 2010 #29 hier mijn eindproduct op wat kleine dingentjes na waarschijnlijk :thumbup heb de deuren strak gemaakt dukes of hazzard style de kont wat verder naar voren gezet andere wielen voorbumper bijgewerkt kenteken verwijderd achterbumper gemaakt verlaagd booskijker achtergrond verandert andere kleur achter spoiler zij uitlaat wielkasten vergroot carbon motorkap sponsor vinyl aan de zijkant ramen getint sparco kuipstoelen
hier mijn eindproduct op wat kleine dingentjes na waarschijnlijk :thumbup heb de deuren strak gemaakt dukes of hazzard style de kont wat verder naar voren gezet andere wielen voorbumper bijgewerkt kenteken verwijderd achterbumper gemaakt verlaagd booskijker achtergrond verandert andere kleur achter spoiler zij uitlaat wielkasten vergroot carbon motorkap sponsor vinyl aan de zijkant ramen getint sparco kuipstoelen
R rabbitopc Komt hier geregeld 18 aug 2010 #30 origineel gepost door Stender Hij is wel af denk ik! :kewlpics alleen die spiegel zou ik nog veranderen :thumbup
origineel gepost door Stender Hij is wel af denk ik! :kewlpics alleen die spiegel zou ik nog veranderen :thumbup
M MV Komt hier geregeld 18 aug 2010 #31 @rabbitopc lijkt een beetje op een toycar uit burnout vind hem er wel gaaf uit zien:agent
P Paullus Komt hier geregeld 23 aug 2010 #32 aangezien ik dit topic heb opgestart, zal ik zo ook wel ff de poll aanmaken.
C Christian-tsx Loopt hier de deur plat 23 aug 2010 #33 doe dan een kadett 400. kan ik even ideeen opdoen voor de kleurstelling