M manta dre Komt weleens kijken 1 jan 2010 #1 iedereen een gelukkig nieuwjaar en veel manta kilometers:thumbup:thumbup andre/monique
M mantadevil Hoort bij de inboedel 1 jan 2010 #3 iedereen een gelukkig gezond en veilig 2010 jozef en miranda
J js 400 Komt hier geregeld 1 jan 2010 #4 ook uit een druk denhaag met veel vuurwerk een super 2010:thumbup:thumbup:thumbup
K Kermitkiller Hoort bij de inboedel 1 jan 2010 #5 hier ook vanuit damwoude een gelukkig en gezond nieuwjaar toegewenst
B brobbel1 Loopt hier de deur plat 1 jan 2010 #6 ik wens jullie ook een goednieuwjaar. al begind de onse niet al te best. http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=118210 dus de gene met een goed wraak idee welkom.
ik wens jullie ook een goednieuwjaar. al begind de onse niet al te best. http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=118210 dus de gene met een goed wraak idee welkom.
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 1 jan 2010 #8 van uit almelo ook iedereeen een gelukkig ,maar vooral gezond nieuwjaar gr eddie ,rachel en de kids
P Pastra Loopt hier de deur plat 1 jan 2010 #10 Das mooi K*T brobbel!!! Maar alsnog wens ik iedereen het beste in 2010, en veel veilige Opel/Manta liefhebbers. Gr. Patrick
Das mooi K*T brobbel!!! Maar alsnog wens ik iedereen het beste in 2010, en veel veilige Opel/Manta liefhebbers. Gr. Patrick
M mantamafkees01 Loopt hier de deur plat 1 jan 2010 #11 Iedereen de beste wensen een een gezond en veilig 2010. Groeten vanuut Borculo
A a-manta-turbo Post best veel 1 jan 2010 #12 idereen een de beste wensen en een schadevrij jaar toegewenst vanuit twello
B Black Magic Loopt hier de deur plat 1 jan 2010 #13 ook vanuit apeldoorn iedreen de beste wensen toegewenst en een goed manta jaar maar dat zal wel lukken met alle meetings die gaan komen
ook vanuit apeldoorn iedreen de beste wensen toegewenst en een goed manta jaar maar dat zal wel lukken met alle meetings die gaan komen
M mantallica Loopt hier de deur plat 1 jan 2010 #15 Van hier ook iedereen een goed en gezond 2010 gewenst !!
G Ghanz Forumbewoner 1 jan 2010 #18 uiteraard ook de beste wensen vanuit de krim gr hans riët en lianne
C city77 Post best veel 1 jan 2010 #19 ook vanaf hier en heel gelukkig en gezond 2010 en natuurlijk schadervrij 2010
K kabouter Post best veel 1 jan 2010 #20 ook wij willen iedereen van het opel forum de beste wensen voor 2010 wensen en veel veilige km toe ook dit jaar is er weer een opel-onderdelenbeurs in tolbert gr fam huizinga alias de kabouter:thumbup
ook wij willen iedereen van het opel forum de beste wensen voor 2010 wensen en veel veilige km toe ook dit jaar is er weer een opel-onderdelenbeurs in tolbert gr fam huizinga alias de kabouter:thumbup