Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het valt mij op dat ik vanmorgen via mijn laptopje (xp en firefox) inlogde er keurig nieuwe berichten werden weergegeven en nu ik via mijn desktop (windows 7 ultimate en firefox) ineens geen nieuwe berichten zie....terwijl deze er wel zijn
heb er hier met mijn internet exploerer ook last van idd.... blijft laden op die reclame onderin... is da nog niemand opgevallen.. dat vak met reclame blijft bij mij leeg onderin....zou daar de fout niet in kunnen zitten
heb er hier met mijn internet exploerer ook last van idd.... blijft laden op die reclame onderin... is da nog niemand opgevallen.. dat vak met reclame blijft bij mij leeg onderin....zou daar de fout niet in kunnen zitten
Verhip...dus DAT zijn die vlakken .. die laden bij mij dus ook niet
die reclame vakken laden bij mij ook niet (win 7 ultimate - FF)
maarja reclame boeit me ook geen ene drol als forum maar werkt :jerry