Vandaag iets te veel plezier gemaakt in de sneeuw, Gevolg handremkabel over(Achteraan vlak voor de overgang van de kabel naar de trommel, Dus nog de kabel die van het midden naar links en rechter trommel gaat), Iemand enig idee of deze van een automaatbak hetzelfde zijn als een handgeschakelde, Het gaat hier om een Vectra b (Schijven achteraan)
Mvg Bart
Mvg Bart
