Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Even een vraag, kan de handremkabel van een Vectra c station gespannen worden door middel van draadeindjes bij de
Hendel zelf of is dit een kabel die op maat gemaak is en dus niet te stellen is.
Bart, de c heeft een plastic kap om de handrem, en ik kon het ook niet zo goed zien, en ook vroeg ik me af of de
handrem kabel uit 1 stuk is of dat het 2 gescheide kabels zijn.
Ik ben nu 2 avonden bezig geweest om mijn handrem af te stellen nadat mijn linker achterklauw is blijven hangen. Daardoor heb ik nieuwe schijven en blokken moeten monteren maar ook daarna kreeg ik de klauw niet afgesteld. De klauw blijft hangen nadat de handrem was aangetrokken,dus heb ik...
opel-forum.nl
Uit een ander topic.. Kan zijn dat het zepf stellend is zoals in het topic gezegd wordt..
als het goed is zit er ergens net achter de handremgreep een stel mogelijkheid, achter stelt hij zichzelf maar de hoogte van de greep is, denk ik binnen, af te stellen.