M mar10manta Komt hier geregeld 30 jun 2011 #1 zoals de titel zegt ben ik op zoek naar een 3.0 24V motorblok uit een DTM 1:18 omega
M mar10manta Komt hier geregeld 12 jul 2011 #2 is niet wat wat ik echt zoek is gebleken, de motor die daar in ligt is niet de motor uit een senator B . daar zoek ik dus een motorblok van een 24V blok. iemand die weet of die er uberhout is gemaakt 1: 18
is niet wat wat ik echt zoek is gebleken, de motor die daar in ligt is niet de motor uit een senator B . daar zoek ik dus een motorblok van een 24V blok. iemand die weet of die er uberhout is gemaakt 1: 18
M mar10manta Komt hier geregeld 12 jul 2011 #3 is niet wat wat ik echt zoek is gebleken, de motor die daar in ligt is niet de motor uit een senator B . daar zoek ik dus een motorblok van een 24V blok. iemand die weet of die er uberhout is gemaakt 1: 18
is niet wat wat ik echt zoek is gebleken, de motor die daar in ligt is niet de motor uit een senator B . daar zoek ik dus een motorblok van een 24V blok. iemand die weet of die er uberhout is gemaakt 1: 18