Gebruiksaanwijzing/handleiding in PDF-formaat voor een Opel Meriva A uit 2006

Ooit had ik een gebruiksaanwijzing/handleiding voor een Opel Meriva A uit 2006 in PDF formaat en als boekje bij de auto. De Meriva, waar ik dat boekje en die gebruiksaanwijzing bij had heb ik niet meer want op een gegeven moment heb ik een Opel Ampera gekocht en was er heel blij mee dus heb ik dat PDF-document van de Meriva maar verwijderd en het boekje zat bij de auto die ik inruilde. Omdat de Opel Ampera een hele lage auto is heb ik die van de hand moeten doen omdat ik er niet meer uit kon komen, vanwege mijn leeftijd: ik ben zeer ruim boven de 80 en derhalve “wat” stram. Omdat ik goede ervaring had met de Meriva A heb ik dus weer een Opel Meriva A uit 2006, hoog instap en hoge zit, ideaal voor mij. Alleen kan ik nergens meer een Nederlandstalige gebruiksaanwijzing vinden voor de Meriva A. Ik vind weliswaar PDF-gebruiksaanwijzingen voor de Opel Meriva A 2006, maar kom ik tot mijn verbazing krijg ik altijd een Duitse gebruiksaanwijzing voor de Meriva B , en daar heb ik uiteraard niets aan.

Is hier nog iemand die mij aan dat pdf document zou kunnen helpen voor de Meriva A 2006, liefst Nederlands maar als het niet anders kan, kan Engels of Duits ook.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven