T tuner Lid 6 apr 2009 #1 Hoi mensen Ik wil een electronische boostcontroller aansluiten maar daar dan heb ik een signaal van de gasklepsensor voor nodig. Welke pin of draadkleur kan ik daar voor gebruiken bij de ecu stekker ? alvast bedankt Vr Gr Patrick
Hoi mensen Ik wil een electronische boostcontroller aansluiten maar daar dan heb ik een signaal van de gasklepsensor voor nodig. Welke pin of draadkleur kan ik daar voor gebruiken bij de ecu stekker ? alvast bedankt Vr Gr Patrick