wim-v6 Forumbewoner 25 nov 2009 #1 Je hebt de automaatbak laten uitlezen omdat het S tekentje knippert op tellerunit?? Willem
wim-v6 Forumbewoner 25 nov 2009 #2 Hebben ze ook waardes gecontroleerd?? Zit er peling op de keuzehendel?? willem
wim-v6 Forumbewoner 25 nov 2009 #3 Hebben ze ook waardes gecontroleerd?? Zit er peling op de keuzehendel?? willem