A aureo Lid 13 dec 2011 #1 Hi, ben weer terug ff naar bmw overgestapt maar rijd nu in een opel astra coupe 2.2. Moet nog van alles aan gebeuren uiteraard dus waar beter dan hier advies inwinnen en geven. ik ga eerst maar beginnen mijn interieur verlichting aan te pakken. de rest volgt vanzelf
Hi, ben weer terug ff naar bmw overgestapt maar rijd nu in een opel astra coupe 2.2. Moet nog van alles aan gebeuren uiteraard dus waar beter dan hier advies inwinnen en geven. ik ga eerst maar beginnen mijn interieur verlichting aan te pakken. de rest volgt vanzelf
R RISL Forumbewoner 16 dec 2011 #3 Welkom hier Als je meer wilt weten over je interieurverlichting, hoor ik het wel Ik heb een how-to gemaakt voor het veranderen van de tellerverlichting (staat bij how-to > Astra)
Welkom hier Als je meer wilt weten over je interieurverlichting, hoor ik het wel Ik heb een how-to gemaakt voor het veranderen van de tellerverlichting (staat bij how-to > Astra)
K KadAstra-EF Forumbewoner 24 dec 2011 #6 Van harte welkom op dit forum !! Voor het plaatsen van foto’s en/of een avatar verwijs ik je graag naar het volgende How-To gedeelte viewforum.php?f=162 Hartelijke groet, Rik
Van harte welkom op dit forum !! Voor het plaatsen van foto’s en/of een avatar verwijs ik je graag naar het volgende How-To gedeelte viewforum.php?f=162 Hartelijke groet, Rik