C chabbo Lid 28 mei 2013 #1 halloo heren dames,, ik ben Johnny ben 22 lente's jong,, werkende als allround hovenier en woon in zwolle.. nu dus men opel tigra het blok is een 1.4 16v uit 1997 met 168.xxx km op het klokje, kleur is metallic geel.
halloo heren dames,, ik ben Johnny ben 22 lente's jong,, werkende als allround hovenier en woon in zwolle.. nu dus men opel tigra het blok is een 1.4 16v uit 1997 met 168.xxx km op het klokje, kleur is metallic geel.
C chabbo Lid 28 mei 2013 #3 @Vannos wrote:Welkom johnny ziet er netjes uit de tigra :thumb halloo ,, dankje na wat storingen rijdt ie weer als n trein op n paar kleine storingen na die hier echter niet voorkomen op t forum Greetz Johnny
@Vannos wrote:Welkom johnny ziet er netjes uit de tigra :thumb halloo ,, dankje na wat storingen rijdt ie weer als n trein op n paar kleine storingen na die hier echter niet voorkomen op t forum Greetz Johnny
V Vannos Hoort bij de inboedel 28 mei 2013 #4 @chabbo wrote:@Vannos wrote:Welkom johnny ziet er netjes uit de tigra :thumb halloo ,, dankje na wat storingen rijdt ie weer als n trein op n paar kleine storingen na die hier echter niet voorkomen op t forum Greetz Johnny wat zijn de storingen ?
@chabbo wrote:@Vannos wrote:Welkom johnny ziet er netjes uit de tigra :thumb halloo ,, dankje na wat storingen rijdt ie weer als n trein op n paar kleine storingen na die hier echter niet voorkomen op t forum Greetz Johnny wat zijn de storingen ?
C chabbo Lid 28 mei 2013 #5 @Vannos wrote:@chabbo wrote:@Vannos wrote:Welkom johnny ziet er netjes uit de tigra :thumb halloo ,, dankje na wat storingen rijdt ie weer als n trein op n paar kleine storingen na die hier echter niet voorkomen op t forum Greetz Johnny wat zijn de storingen ? nu met het warme weer kan de tig niet met geopende ramen en afgesloten staan als k de auto op slot doe met geopende ramen knapt de zekering van de centrale vergendeling en gaat de auto weer open ... stekkers centrale vergendeling na gekeken electrische ramen na gekeken geen achter blijfselen van alarm systemen kan niets vinden
@Vannos wrote:@chabbo wrote:@Vannos wrote:Welkom johnny ziet er netjes uit de tigra :thumb halloo ,, dankje na wat storingen rijdt ie weer als n trein op n paar kleine storingen na die hier echter niet voorkomen op t forum Greetz Johnny wat zijn de storingen ? nu met het warme weer kan de tig niet met geopende ramen en afgesloten staan als k de auto op slot doe met geopende ramen knapt de zekering van de centrale vergendeling en gaat de auto weer open ... stekkers centrale vergendeling na gekeken electrische ramen na gekeken geen achter blijfselen van alarm systemen kan niets vinden
C chabbo Lid 2 jun 2014 #7 De tigra is verkocht ik rijd nu in n zwarte corsa c bj 2004 Foto's volgen zo snel mogelijk Greetz Johnny
De tigra is verkocht ik rijd nu in n zwarte corsa c bj 2004 Foto's volgen zo snel mogelijk Greetz Johnny